Tuesday, June 29, 2010

aku sedih..

xde sapa akan paham perasaan aku..suma org xtau..hidup aku bergantung pada dia..klu dia xde..aku jadi xtentu arah.aku jadi sedih..aku akan termenung terkenangkn dia.dia memang bagi pengaruh yg besar dalam hidup aku.org lain mgkn akan gelak klu dgr cite aku ni..mgkn mereka akan berkata.."ek eleh..org lain pun ada gak..xde la nak sedih2 klu kena tggl kejap."..tidak..mereka xpaham..aku betul2 stress klu dia xde dalam hidup aku..

ENCIK INTERNET...kenapa la ko slalu wat hal...aku bosan la xde ko!!..huwaaa...stresss!!!

p/s:nak xnak..kena gak layan encik solitaire..huh..

4 comments:

  1. bila en internet hang bersedih aku pun tumpang bersedih sbb aku xdak kawan nk berchat muhahaha...

    ReplyDelete
  2. owh..encik internet ni betul2 memberi pengaruh n kesan yg besar terhadap idup kita kan..org lain turut bersedih..

    (ayat poyo lg..)

    ReplyDelete
  3. huk!
    tak dapat bayangkan idup aku kat dalam utan / pulau nnt without internet.
    and..
    even without computer.

    ReplyDelete
  4. epal..aku pun xdpt bygkn..huhu..sadis tu tanpa en internet n computer..ko jgn meroyan tau..

    ReplyDelete