Monday, July 5, 2010

hmm..boleh ker???

azam aku mulai saat dan ketika ini..aku nak naikkn berat badan aku at least 1kg sebulan..owh..blh ke agaknya ek..padahal sebelum ni..nak bg naik 1 kg tu amik masa sethn.tu blum tentu lg tu..lg turun ada la.apakah??huu..teruk sgt dah ni..bila bergmbr..cam papan sekeping je aku tgk.bila berdiri tepi jln..cam layang2 nak kena terbang je..mcm2 cacian dan hinaan dah aku dpt dr geng2 kolej ni.hampes..sedih aku tau..aku rasa cam dah mkn bnyk dah..aku rasa je la.ada sesapa nak jeles ngan badan aku ni??sia2 je la korg jeles..sbb xmenarik lnsg body aku ni..xde shape lnsg..flat..eeuu..dukung odah ngan zakwan pun..aku xlarat dah..camne nak dukung anak sendri nnt.ok..aku kena berusaha dr skrg..pg2..aku dah cuba melantak mcm2..walaupun kuantiti sikit..ok la tu dr tahan lapar je kan.klu b4 this..aku rela xmkn sbb mls nak cr makan..tp..lps ni akan ku gagahi jugak cari mkn klu dah lapar.pendek kata..jgn tahan2 dah.ngapp suma yg ada dpn mata ok..

aku makan banyak ok..percaya x??

lps ni..no more shoping benda2 lain..abiskan duit kat mkn jer..muahaha..blh ker??demi nak dpt berat badan yg ideal ok..semangat!!!

uhuhuh..jgn sesapa ajak aku soping skrg..aku abiskan duit ngan mkn je

10 comments:

  1. berapa berat badan hg la ni??
    ok teruskan berusaha..make sure ada ja makanan dekat ngn hg untuk capai misi ni..okeh!!all the best:)

    ReplyDelete
  2. berapa berat hg la ni?
    buleh asalkan bertekad..
    berusaha!!;)

    ReplyDelete
  3. kenapa tak kuar..gmail aku problem kah???

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. haha...lawak2...susah nk umpa azam org nak gemok nih...nk slim tu ramai la...huhu

    ReplyDelete
  6. sticky:
    akhirnya kuar gak komen hg.ahaha.berat aku 38 skrg..klu leh nak bg 40..huhu.ssh tau nak naik 40 tu.dah bethn2 aku try..huhuh..

    mirakuru:
    tu ar..pelik kan..so..berbangga la pada sapa2 yg sedikit berisi..maknanya korg sihat..ehehe...

    ReplyDelete
  7. 38kg? noly..tu berat aku masa diploma tauu..

    sekarang berat aku da 46kg.. nak naik 2kg lagi je nak dapatkan berat model, kan pijah kan bak kata ate. ;))


    chayo! chayo noly! kalau aku buleh, ko sure buleh!:)


    p/s: aku paham sangat-sangat perasaan orang yang terlebih kurus noly..bertahun-tahun aku rasa. ):

    ReplyDelete
  8. hadra..sedih kan..klu org kata dia jeles ngan badan aku..mmg bodo la org tu..posa dah nak dkt weh.aku rasa mcm sia2 azam aku nih..sbb bln posa..berat aku turun balik...waaaaaa...

    ReplyDelete
  9. chaiyok weh! tp jgn terlebih berat plak sudah.. hehe.. aku plak tgh berazam nk tampil sedikit kurus raya nie.. sedikit pon jd laa.. haha.. sian x kat aku?

    ReplyDelete