Saturday, November 22, 2014

saja2 nak update..

Assalamualaikum

rasa macam dah berbulan2 aku xberblogging. usahkan nak update story..nak blogwalking pun xde masa. bkn malas or xtau nak tulis apa..tp hakikatnya sejak ada muhammad ammar ni..masa aku nak rileks2 mmg terhad la. bagi aku la..kerjaya suri rumah ni memang satu kerjaya yg mencabar..yang perlukan kesabaran dan tenaga yg banyak. aku memang salute suri rumah yg pandai bahagikan masa utk bisnes online n uruskan rumah tgga. tah la..macam mana agaknya diorg handle ye. aku ni..nak baring rehat sat pun xsempat. dari subuh sampai ke tgh mlm masih bergerak ke sana sini. kejap2 anak nak susu..kejap2 anak berak..nak masak..nak mengemas..nak sidai kain..lipat kain..banyak tu..kadang aku nak berak pun tertahan2 sebab anak menangis kalau kena tggl..sian x

tp aku bkn nak merungut..malah aku sangat bersyukur dapat jaga anak aku sendiri. dengan macam2 cerita yg ada sekarang ni pasal masalh babysitter..aku rasa biarlah aku berkorban jiwa raga jaga anak sendiri. yer..memang aku xsemewah kawan2 yg blh beli macam2..tp xpe la..biar la hidup sederhana janji bahagia.

tu jer..tiba2 rasa macam nak menulis arini..k bye

1 comment:

  1. yg keja pun lum tentu mewah nolly oii hahahaaa..hepi hg menulis balik..plz update selalu ya :)

    ReplyDelete