Monday, June 7, 2010

ko kenapa??

haha..cam tah pape je tajuk aku tu..yela..tp mmg aku tujukn soklan tu utk diri sendiri.ko kenapa noly??memanjang xde mood..huuu.nak tulis kat blog ni pun xde mood..sampai hafizah yg glamor+seksi tu merayu suh tulis kat blog.dia rindu ngan tulisan aku nih..ahaha..
last week..hati ni dah gumbira dah dpt jln2..dpt beronok2 ngan kawan2..dpt mkn2..dpt cuci mata.tp aku xpuas..sampaikn masa pizah drop aku n pooh kat tesco..dlm hati aku berkata2.."eh dah abis ke perjmpaan arini.."huhu..kejap nyer.rasa xpuas lnsg..mau jln lg..


waaa....nak mkn pizza pulakkk..


xpe la..nak wat cmne..dah sg petani tu xde tmpt nak clubbing..ahaha..so aku terpaksa berpuas hati ngan trip kali ni.insyallah next time aku dtg lg..masa tu mgkn kedah dah makin membangun..kekal dibawah naungan kerajaan Pakatan Rakyat.aku sgt berbangga ngan pemerintahan YB Ust Azizan..MB kedah..sbb aku tgk kedah dah mirip2 mcm kelantan.iklan pun dah sopan2..bertulisan jawi..yg pompuan nyer bertudung..alhamdulilah..sejuk mata memandang.eh bkn nak kata aku anti kerajaan..cuma aku berharap malaysia leh jd negara islam yg betul2 islam..amin..hehe..ok aku xberniat nak bercerita pasal politik..n aku xmenyokong mana2 pihak..cuma aku menyokong sapa2 yg mengamalkn dasar kepimpinan islam..ecece..baik plak aku ni.mcm mana pun..aku sgt sonok dpt jmpa kwn2..puas dpt gelak2 ngan diorg.sbb kat ipoh ni..aku xde kwn yg leh gelak2 mcm mana aku gelak2 ngan diorg.walaupun hanya pi mkn kat RFC..jln2 kat village mall..kat cs..tesco..tp..bila ngan diorg..aku sonok..


tima kasih kwn2 sbb bawak aku jln2..sob2..

back to my story..aku xde mood nih..mcm mana nak atasi mslh aku ni.aku rasa..aku nak berjln2 lg..tp kemana??.life aku makin membosankn..teman seshoping ku pun dah nak berpindah.sapa aku nak ajak shoping2 lps ni..huhu.ok..ada hikmah nyer..means aku xpayah shoping dah..ngee..mari fokus pda masa dpn..kmpl duit bnyk2..leh beli tv LCD lps kawin nnt..lallalaa.erk..berangan lg...

ok la..aku ada mood nnt aku smbg lg..adios



3 comments:

  1. sebenarnya kan klu jadik kuar sebelum hang balik ipoh aritu aku nak ajak makan piza :)..xpa la next time lak..

    ReplyDelete
  2. mmg la weh..dah kuar dah idea nak mkn piza tu..tp pooh kata nak patah balik lps mkn2 tu..so kejap je kuar mkn tu.so mcm menyusahkn dia plak..tu yg xjd tu..eheh..xpe la..next time la.xpun korg dtg mkn piza ipoh plak la..ehehe.

    ReplyDelete
  3. huhu...mai la lg cni..ritu cpah xpat join..sob3..sedeeyyy

    ReplyDelete