Thursday, June 10, 2010

dia muncul kembali!!

seperti biasa..datang2 keje je..aku on pc then terus bukak fb.dah mcm jadi rutin wajib plak bukak fb dulu then baru gi kemas2 buku..kusi2..meja2..ehehe.librarian yg berdedikasi la katakan.tp pg ni..aku bukak fb ngan perasaan yg berdebar2 sbb dlm email aku..ada someone add aku as fren..n he is my ex bf!omg..dia muncul kembali..huhhu.nak ignore ke nak confirm..nak ignore ke nak confirm..hmm..ni klu cik abe sorg tu tau aku berkwn balik ngan mamat ni..mau perang dunia ke 10 ni nnt.hmm..tp xpe la..kan ktorg dah declare as a fren dulu..n ex aku ni pun dah kawin dah.apa aku kisah kan..ekekeke.n aku xpayah risau...sbb cik abe sorg tu..xpenah nak amik tau pasal fb ker..pasal blog aku ke..dia lbh fokus nak cr duit utk hantaran aku nnt..ahaha..perasan tul aku!ok..rasanya slamat kot..so aku pun confirm dia sbg kawan didlm fb aku..tp xtau nak tulis apa kat wall dia..perlu ke bertegur sapa??hmm..eh dia yg add kan..biar la dia mula dulu..segan ar..ehehe.ok cukup..jgn melalut lebih2..

fb ni betul2 menghubungkn kita ngan sesapa je kan...

8 comments:

  1. baek sangat p kompom..
    dh berapa anak dah mamat tuh??:P

    ReplyDelete
  2. ekkekeke..aku mmg menempah maut ni.dia lum ada anak lg.siap terus berchating td weh..huhuh..jahatnya aku..

    ReplyDelete
  3. uih memang tempah maut..
    xpa asalkan niat nak kawan ok kot..
    klu dia lebih2 delete saja okeh :))

    ReplyDelete
  4. ok..aku xkan meruntuhkn rumah tgga org..dont wori..

    ReplyDelete
  5. hati2 jugak dgn FB..mcm2 bule berlaku..

    ReplyDelete
  6. yup..insyallah..klu noly wat hal..korg ramai2 belasah noly tau..ahaha.tp jgn risau la..dia hanya add..xde maksud lain.

    ReplyDelete
  7. kalo aku kan..kalo aku laa..err, aku takkan approve someone i called ex..so what? ex means bekas. someting past. past is past. lets bygones be bygones.

    tapi em..ex boifren kesayangan aku tu tetap jek ada dalam frenlist aku. nd! tapi kitorang pisah cara baik kan? kan? --- sedapkan ati sendirik.

    ReplyDelete
  8. tu la..bila berpisah secara baik..(aku secara baik ker??)kita xrasa ralat nak jdkn fren kita kan.lain la klu masih ada dendam ke apa..mmg aku xapprove dah.sbb aku yakin aku anggap dia kwn la so aku berani approve..ehehe

    ReplyDelete