Friday, June 18, 2010

reunion oh reunion..

pg sabtu yg mendamaikn ni..dikala org bercuti..aku bekerja..sob2..

okeh..no feeling2 ok..pg ni aku ceria..coz smlm aku dah bebaik ngan si dia..even menangis bagai nak rak sbb kena brain wash n ceramah dr dia..tp xpe..aku terima ngan hati yg terbuka.aku tau..aku ni mmg suka ckp lps..xpandai jg hati dia..xpandai amik hati dia..so..terima la akibat tersebut.ok..aku dah blja sesuatu smlm..huhu.

ok..bkn pasal dia yg aku nak cite arini..tp pasal kisah chatting aku n cash.nasib baik la ada sorg hamba Allah ni temankn aku di pagi sbtu yg mendamaikn ni.klu x..mau aku menangis kebosanan.isu kami pg ni..pasal reunion yg xjadi2..huhu.xtau la nape ssh sgt nak realisasikan reunion yg xseberapa ni.al maklumla..masing2 dah berkarier..walaupun xseberapa..tp masing2 menjalankn tggungjwb ngan penuh berdedikasi.rasa2nya aku sorg je yg mkn gaji buta..eh silap..aku n pizah kot!ahaha..sori pizah..kutuk hg lg.
awal2 dulu..konon nak wat reunion kat melaka..bandar bersejarah tu.tp..bln yg dicdgkn tu..bln 7..cikgu puzah mcm ssh je nak join.n cdgn tersebut berlalu cmtu jer..
then..aritu konon dah plan baikk punya nak pi cameron.wah..rancangan tersebut mcm dah nak berjaya dilaksanakn.aku siap dah berangan nak menari2 kat ladang teh tu..n kwn2 lain pun dah pakat2 setuju..aku pun bertmbh2 hepi la.tp..apa kan daya..disbbkn beberapa faktor yg xdpt dielakkn..kami terpaksa mencancelkn rancangan tersebut.its ok la..kita plan lain.
pastu..cmne tah leh tertimbul idea nak gi terengganu plak.terkedu gak aku ngan idea bernas tersebut.walaupun aku cam xyakin ngan cadangan bombastik tersebut..tp aku cuba positifkn kepala otak aku ni..insyallah leh berjaya rancangan ni.but..blum smpt nak plan pape..rasa2nya..rancangan ni mgkn berkubur cmtu je.aku rasa la..masin mulut pooh nnt..betul2 kena tggu pizah kawin br dpt wat reunion kot..haha..
ok..berbalik pada kisah chatting aku n cash..aku teringat respon dia bila aku cdgkn tggu memasing ada laki n anak..br wat reunion.then dia kata..

cashfy subry:sempat ka..
cashfy subry: anak2 1 tahun semua
cashfy subry: nak buat sukaneka mcm mana
cashfy subry: x boleh
cashfy subry: he..he..
cashfy subry: pertandingan
cashfy subry: sapa minum susu paling cepat
cashfy subry: or sapa tidoq dulu paling cepat
cashfy subry: anak elina jer yg dah besar
cashfy subry: "anak2" korang kecik2

aku terus membayangkn klu kita wat sukaneka cmtu utk anak2 kita nanti..sapa minum susu paling cpt..n sapa tido paling cpt.agak2 anak sapa yg menang ek??..can't imagine lor...haha!

1..2..3..tido!

hm..so agak2nya bila la kita leh wat reunion tu kan..

4 comments:

  1. asal tak jadik ja reunion buat perumpamaan aku kawen yer..memamng tak jadik2 la klu camtu muhahaha....

    wah klu buat reunion suma dah ada anak, anak elina ek ler.dia senior muhahaha

    ReplyDelete
  2. haha..aku rasa sedap la perumpamaan tu pizah..dah sinonim utk aku n pooh nak gunakan..

    heh..anak elina jd otai la nnt..jadi abg pada kwn2 dia nnt..hikhik..

    ReplyDelete
  3. bila nama je besfriend, memang akan susah nak jumpa.

    aku ngan besfren aku pun da berkurun tak jmpa. orang lain yg aku tak nak jumpa pulak asek bertempek je muka dia depan biji mata aku. menyampah aku.

    ops, i just had a reunion with jue! see? bestfriend. and at the same state. sama-sama sabah. tapi bila kata nak reunion sahabat baik tu, memang la macam susah.

    macam susah.bukan macam imposible.so, just try to make it. okey!

    ReplyDelete
  4. bila nama besfren tu..ssh nak dpt jmpa sbb nak bg kita rindu2an la tu..ahaks.insyallah..ssh cmne pun..akan diusahakan reunion tu..yeah!

    ReplyDelete