Wednesday, June 2, 2010

holiday mood!!

yahuu..sekian lama aku xbercuti..kali ni aku nak cuti puas2 walaupun hanya 2 ari..together2 with kengkwn yg sengal.tiap2 mlm skrg ni..asyik mimpi dah sampai sg petani..padahal apa jer yg ada kat sana.ops..sori terkutuk!!ahaha.tp..yg pntg..sg petani bnyk tgglkn kenangan utk aku..n aku nak imbau balik kenangan2 tersebut ngan kengkwn aku.3thn menetap kat sg petani..blh dikatakan kenangan yg terindah dlm hidup aku.sampaikn penah berangan nak cr laki org kedah.ahaha..ok..itu hanya impian seorg budak yg masa tu xckp matang lg..ehehe..(gelak tersipu2..).ok..balik dr Sg Petani nnt..aku update cite2 n gmbr2 kat sana..

yeah..sp...here i comeeeeeeeeee!!!

ps:pizah n puzah..belanja aku


kedah maju 2010..

2 comments:

  1. ayat poyossssssssssss...
    hahaahaha..kami dua mengalukan2 kekepulangan hg semula ke negri jepalang padi :)

    ReplyDelete
  2. ingat ha..pesanan yg paling bawah tu..ahaha!

    ReplyDelete