Thursday, December 2, 2010

Pertama dan Terakhir

uih..bersawang dah aih aku nyer blog ni..segala adik beradik spiderman dah buat umah kat sini rupanya.heh..arap maaf la..keadaan diri yg kehilangan mood wat aku maleh nak update apa2 kat diari ku ini...

arini dah leh semak keputusan exam mtest aritu,..n seperti yang di jangkakan..keputusannya adalah....

Harap maaf,maklumat ......, Nurliyana Binti Bahari telah kami proses. Nama anda tidak tersenarai dalam panggilan temuduga Kursus Perguruan Lepasan Ijazah Sekolah Rendah (KPLI - SR) & KPLI j-QAF ambilan Januari 2011
Terima kasih atas minat anda dalam bidang perguruan.
Wah ayat dia betui betui menjaga hati dan perasaan kami2 yang gagal ni.haha..ok la..rasanya ni adalah percubaan pertama n terakhir aku dalam bidang perguruan.bukan give up..cuma peluang nak dapat tu rasanya malap skit.so..biar la aku teruskan ngan kerjaya aku yang mencabar ni..keh2
kepada sesapa yang berjaya ke temuduga tu..tahniah..n buat la yang terbaik ek..
p/s: hmm xtercapai hajat nak ikut jejak langkah cikgu hadrawati..

5 comments:

  1. mak aih sedih giler dengar ayat hg..sat tgu susulan entry dari aku lak kahkah

    ReplyDelete
  2. eh nmpk ke kesedihan aku tu..ish..abis cover dah ni..haha.xde la..dah agak pun..so xde la sedih mana..

    ReplyDelete
  3. uiks, aku baru nak sedih-sedih baca entry menusuk kalbu ko ni..sekali word lasttttttttt sekali tu memang halamak la!

    janganla yang terakhir, noly..pijah tu lagi banyak kali try, dia tak putus asa kan pijah kan..dia siap wat entry nak tunggu tahun depan apply lain :D

    ReplyDelete
  4. ish had ni xsuka tau pangei i pijah...pangai la i fizz ker hahaha (gelak dlm serius ok )

    ReplyDelete
  5. epalejau:
    hehe..bukan putus asa..cuma mmg rasa cam xsesuai sgt nak jadi cikgu ni..xberapa nekad sgt nak apply.aim aku skrg utk apply lib under gov plak..insyallah..

    ReplyDelete