Sunday, December 26, 2010

WEE SOO YEN

belum terlambat rasanya aku nak ucapkan tahniah kat adik2 yg mendapat keputusan yang cemerlang dlm pmr baru2 ni.tahniah2..pandai2 budak2 zaman skrg noo...aku ni dulu diketegorikan dapat result yg cukup2 makan je la.tp alhamdulilah la..dapat jugak 'nur' nak study lbh hard time spm n masuk u n akhirnya tercampak kat kolej sunway ni as librarian.owh..kira berjaya la tu kan..kekeke..
tp yg buat aku teruja ngan result pmr kali ni..mengenai kejayaan seorang yg bernama WEE SOO YEN..dia dapat 8A..ehemm..cam normal je kan..but dia dapat A utk subjek arab derrr...wah..kagum2.rahsia kejayaan beliau..
"awal-awal lg saya katakan susah kerana saya terpaksa menghafal setengah jam setiap hari beratus2 sebutan dalam bahasa arab agar tidak lupa.saya juga menyediakan buku kecil yang bnyk mencatat apa yg saya hafal"-WEE SOO YEN
bagus la soo yen..jadikan la kelebihan berbahasa arab tu..utk anda maju di masa hadapan..cewah.tahniah gak kat cikgu2 n ustazah2 dia sbb berjaya menghasilkn insan cemerlang mcm dia.
p/s:nak tau result arab kengkawan yg lain..ada x yg dpt A masa PMR dulu..haa..jawab2..haha

10 comments:

  1. wah hebatnya dia..err aku arab dapat B ja pun dulu tu time pmr..spm lak hancur sbb tu tercampak ke uitm..tp bak kata hg kira berjaya la tu kan sbb ada gak kerja kt kolej yg tersohor gitu wakakakaka

    ReplyDelete
  2. har2...agak dah.klu hg dpt A..hg dah masuk uia kan..xpndg la uitm tu...hhuhu...eh mmg kita dah berjaya pun.tahniah utk kita gak..heh

    ReplyDelete
  3. tp ok gak masuk uitm sbb klu down time kerja ada lagu pemangkin semangat gitu hahaha..ya tahniah untuk lebrian seantero msia jugak!!

    ReplyDelete
  4. aku tak amek pun bahasa arab masa PMR. kalau aku amek pun, aku takkan dapat A kot..sedangkan PAI aku dapat B jek..huhuuu..

    ReplyDelete
  5. sticky:
    ahhahhaa..ayat penyedap ati la tuuu...haha

    epalejau:
    sama la kita..otak nak menghafal tu kureng la..but mmg kena salute la budak ni.ada kesungguhan n ketabahan..kena follow nih!!

    ReplyDelete
  6. adik nie dpt anugerah maulidur rasul hari nie.. tahniah2

    ReplyDelete
  7. soo yen sekola nan sy ar . hee ~
    btw . folow sy jugak yee . !

    ReplyDelete
  8. akak dengan bangganya saya nak bagitau yg saya satu sekolah dengan dia. dari sekolah rendah sampai sekolah menengah. hehehhe

    ReplyDelete
  9. aq lgy laa rpat ngan yen . spupu gtoh,,

    ReplyDelete
  10. tahniah kerana wee soo yen mendapat 8A termasuk bahasa Arab dan penerima tokoh maulidur rasul...

    ReplyDelete