Tuesday, December 14, 2010

Penaik Semangat

Bersempena new look blog aku yang ala2 librarian sejati ni..aku nak bawak kawan2 suma mengimbau kembali kenangan zaman kita study dulu.hari-hari ada je keluhan dari kawan-kawan yang macam dah giveup dengan keje masing2.jangan begitu uoll..ingatlah balik perjuangan kita dulu..yang sampai tahap bersengkang mata menelaah pelajaran demi nak meneruskan kehidupan di masa hadapan.so..kat sini aku selitkan lagu yang mungkin boleh menaikkan semula semangat uollss...heee..terima lahh..
p/s: sila nyanyi dengan penuh bersemangat..

3 comments:

  1. wah terus aku bersemangat nk bekerja ni hahaha..satu lagi hg kena tambah bus restu barakah kuikui..

    ReplyDelete
  2. stickynote:
    eh xbleh2..klu bas restu barakah tu..menaikkan semangat nak meronggeng bersama teman2..xleh2..kang mls wat keje.haha..

    ReplyDelete
  3. hahaha!sengal la ko...how bout lagu UiTM d hatiku??keh3!lagu ni mmg best buat kasik naik smgt tp ko mcm t'silap pilih sbb yg ni versi sopan & tertib punya song..if ada yg lbh 'agresif',tp aku trus "ter"bangun & b'diri tegak...hikhikhik!~

    ReplyDelete