Friday, November 19, 2010

meroyan lagikkk..

haih..kenapa la malang nasibku...ada seketul barang berharga..dihilangkan pulak..satu2nya pemberian 'pakcik'..aku hilangkan.sedih nyer..tp nak buat macam mana..kesilapan sendiri.harta yg berharga tu..aku simpan mcm gula2 jer..main campak je dlm beg.sob2..padan muka kamooo..lain kali buat lg.huwaaaa...

walaupun 'pakcik' xmarah..tp dr nada suara dia..aku tau dia kecewa.apa x nyer..mesti dia pikir..pemberian dia tu xberharga..sebab aku xjaga leklok.walau kuar air mata darah sekali pun..mesti dia tetap rasa terkilan ngan sikap sambil lewa aku ni.noly..kenapa cuai sgt ni!!huwaa..rasa macam nak nangis hari2 bila terkenangkan benda tu.aku sgt merindui benda itu..xkan ada pengantinya....sob2..

xtau la macam mana nak hilangkan perasaan sedih n bersalah ni..

No comments:

Post a Comment