Wednesday, December 29, 2010

Proud to be Malaysian...

ole ole..ole ole..ole ole ole ole ole...berjuang lah..pahlawan ku...dadadadadaa..aku dah xingat lirik..hahaa.tu antara lirik lagu yg dinyanyikan pasukan sorak malaysia.tahniah Malaysia..sebab berjaya mengharumkan nama negara n sekaligus menutup mulut2 penyokong Indonesia yg xsedar diri tu.rilek ar cowok2 n cewek2 sekalian.adat permainan..mesti la ada kalah menangnya.apa daa...nak bg alasan laser2 bagai..apa kejadahnya.tgk si fahmi tu..cool je dia walaupun kena laser berkali2.
dan terima kasih jugak kepada our Prime Minister coz dah memberikan berita gembira kat rakyat malaysia..yahuuu...jumaat cutii...mari kita berjoliiiii...otomatik dtg keje ngan penuh semangat arini.hehe..


p/s:saya sgt suka tgk muka BAMBANG PAMUNGKAS..muka idaman hatikuu...hehhee...

2 comments:

  1. terima kasih kat prime minister tu paling tak tahan..bab cuti dengar ajer yer kahkah

    ReplyDelete
  2. bambang?
    kalau irfan tu, aku paham la jugak.
    hahahaha..

    tapi aku macam wish sok tak cuti.
    sebab aku ada hal nak buat..
    huwaaa..

    ReplyDelete