Sunday, December 5, 2010

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum..
kehadapan kawan-kawan yang sudi membaca blog ku ini..saya..Nurliyana Bahari ingin meminta ampun dan maaf andai selama kita berkenalan..telah mengguris hati dan perasaan anda2 sekalian tanpa saya sedari.buang yang keruh dan ambil yang jernih.semoga di tahun baru ini membuka 1 lembaran baru dalam hidup kita..baik di dalam perhubungan ataupun di dalam kerjaya.semoga sumanya baik2 belaka..n success2 belaka.
semoga kita semua akan menjadi insan yang lebih baik dan semoga kehidupan kita dilindungi olehNYA
sekian..

4 comments:

  1. baek marilah kita saling memaafi sesama kita hehe..dan doakan ke suksesan kita jugak (sambil jerit2 sukes2 mcm iklan gangstarz thn bila entah kihkih)

    ReplyDelete
  2. hehe..ikhlas la ni nak melupakan sengketa lama ngan MF??hhee

    ReplyDelete
  3. oh terlupa pasal aku bersengketa ngn dia kahkah..err as long as dia tak buat hal aku akan ckp aku sayang dia as one my very close friends tau :))

    ReplyDelete