Friday, July 26, 2013

whatsapp

Assalamualaikum..

Arini aku xnak bebel pasal puasa ke..pasal makan2 ke..pasal sekolah ke..tapi aku nak story pasal kawan2. al kisahnya..aku ada beberapa orang kawan2 baik..yang aku kenal sejak dari zaman diploma. mereka ni la kawan2 sebelajar..sebermain..semengarut..sebergaduh.nampak x di situ keakraban kitaorang. walaupun kitaorang mempunyai pelbagai karekter..tapi alhamdulilah ktorang leh jadi sahabat yang baik.

walaupun sekarang masing2 dah ada haluan sendiri..dah kawin..dah ada keje besor..tapi alhamdulilah ktorang masih boleh berhubung dengan adanya teknologi terkini. dengan fb nyer..dengan ym nyer..dengan telepon nyer.pastu yang lagi best skarang ni..dengan adanya aplikasi macam wassup ke..line ke..membuatkan kitaorang semua lebih dekat dihati. so ktorg pun pilih wassup sebagai medan utk berchating.

al kisahnya pulak sekarang ni..seorang dari sahabat kitaorang ni..dia xde wassup. dalam erti kata lain..dia xde henpon canggih utk install wassup ni. puas dah sorang kawan kami ni pujuk beli henpon baru..ala..skrang banyak dah henpon murah yg canggih2 kan. tapi kawan kami ni berkeras xmo beli henpon baru. ikutkan hati..kawan kami yg sorang ni nak tolong hempukkn henpon si dia tu bagi rosak..leh la beli yg baru.hahahhaa..gigih kan..

oh yer..cakap pasal wassup ni..kat sekolah aku pun dah guna wassup2 ni. dah xguna dah email ke..fb ke..nak informkn sesuatu. nak informkn ada meeting pun guna wassup. so mana2 cikgu yg xde wassup..atau dalam erti kata lain..henpon murah tu..nak xnak kena beli henpon baru. haih..nampak x di situ kecanggihan zaman sekarang ni. hahahha..

so buat temanku...aku rasa dia tau dia siapa. kalau anda terbaca entry ni..harap2 cepatlah leh join wassup kami tu yer..hehhehehehehehe.

wassalam..

4 comments:

  1. hahahahha...aku tau sapa!!! tapi dia x bc g entry ni...muahahahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...femes kan dia tu..senang je nak tau sapa..ahaha

      Delete
  2. aku rasa dia bukan xnak beli tapi dia lebih utamakan keta dia yg sebulan sebelom raya kena service berjumlah 1000 ringgit malaysia..and klu kawan2 dia sayang dia tentu depa xkisah reply sms yg xberapa sen tu..aku rasa jalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh2..yeke..sian dia yer.ok la..ok la..kawan2 suma memahami..hehehe

      Delete