Monday, July 8, 2013

penghijrahan..

Assalamualaikum..

weehuuu..buat pertama kalinya aku beronline dari teluk intan.hehehe.masuk ari ni..dah 2 hari aku berhijrah ke sini.alhamdulilah..so far xde masalah sangat.keje rumah masih banyak yang nak buat.dengan melayan irfan yang xmo duduk diam.so buat masa  ni aku xrasa bosan lagi duduk rumah. cuma yg frust..nak berintenet kena tggu irfan tido..kalau x..dia yang akan conquer. 

buat masa ni..rumah aku belum ada astro..so 2 hari ni..nak xnak..aku melayan hampir suma cerita indon.huh..rupa2nya petang2 memang belambak cite indon je. tengok cite indon ni bukan apa..tak abis2 aku menyumpah sebab banyak benor xlogik nyer..heh.

buat masa ni skill memasak aku belum teruji sangat la. suami pun jenis xmakan sangat..so aku masak ala kadar je la untuk aku n irfan. janji perut kenyang.

ok lah...esok kita semua stat berpuasa..SELAMAT BERPUASA yer sahabat2 semua..

untung la dia tgh tido...dapat berlagho kejap

2 comments:

  1. salam ramdhan ibu irfan..bukan ketuk2 ramdhan tv1 ka??ka ang tu campak2 ramdhan aku??wkakakakaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..serius..mmg sekarang aku campak2 ramadan je.memandangkan kitorg br nak idup..so beli barang pun ala kadar je.mmg main campak mana yg ada je la.hahha..

      Delete