Tuesday, July 2, 2013

bermulanya episod baru..

Assalamualaikum

semalam secara rasminya aku dah bergelar suri rumah. er so far belum secara rasmi la sebabnya aku masih duduk kat umah mak aku. insyallah minggu depan baru berhijrah ke teluk intan. bekerja sbg suri rumah ni..punch kad nyer seawal subuh ok..kebetulan semalam..suamiku ada kat umah.so bangun subuh tu dah terus ke dapur..dah kena prepare breakfast. tp nasib baik lakiku xdemamd.setakat roti bakar tu dah ok je. n semalam aku agak bz sbb pg2 dah kena siapkn irfan sebab nak bawak dia gi klinik.tu kira praktis nak siapkn irfan bila dia nak ke sekolah nnt la kononya.heh.ok balik dr klinik..alhamdulilah mak aku dah ke dapur nak masak..so aku just tolong skit2 je. jadinya cabaran kat situ masih kurang la.masalah aku sekarang ni ialah..irfan lansung xnak berenggang ngan aku. aku nak bangun basuh tgn pun dia meraung. macam mana la tu. cmni susah la aku nak uruskn bisnes aku..eceh. jadinya..bila dia tido..itu je la masa utk aku nak buat apa.

jadinya korang nampak x waktu bilanya aku dapat duduk rehat. kesimpulannya..suri rumah ni bukan la semudah yg di sangka.tp aku puas hati sebab irfan ada depan mata aku.sihat ke..sakit ke..aku sendiri yg boleh tgk.

orait..nanti story lg okeh..

5 comments:

  1. gudluck dengan keja baru!!haahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hati aku meronta2 nak online.tp apakn daya blum pandai nak arrange masa lg.huhuh..tgggu yerr...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete