Wednesday, September 26, 2012

lara hati..

lagi seminggu irfan nak masuk 2bulan.bermakna...lagi seminggu jugak la cuti aku nk abis..bermakna lagi seminggu la aku bakal menyemakkn balik kepala aku ngan keje2 yang aku xsuka.astaghfirullah...rejeki tu noly,.jgn kata xsuka.huhu.entah la..dah makin tawar hati nak hadap sikap2 orang yg hipokrit kat ofis tu.aku dah bertekad xnak involve sangat dah ngan diorg2 suma.aku nak wat hal aku je.kalau lunch sorang2 pun xkisah dah.huhhu..

 
cmni la aku nanti agaknya

1 lagi yang memeningkan kepala aku..camne aku nak hadap keje2 ngan keadaan yang xcukup tido.lately ni..kul 4 5 pagi baru irfan nak tido.tu pun subuh2 dia akan jaga balik nak menyusu.hadeh..dulu yang cukup tido pun aku dah tersengguk2 depan pc..ni kan plak xcukup tido.memang perlukan kerjasama sahabat chattingku cik stickynote untuk menghiburkan hati yg lara ni.keh2.

Ya Allah..semoga ada berita baik dalam masa terdekat ni..




5 comments:

  1. haahah aku dh ada pc baru tp xleh om ym...emel pun aku xon..tapi xpa demi ang akan aku on tp emel ja lah bulehnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ptt la bila aku on hg xde..ingatkn majuk xnk online dah..er..hg majuk mmg mustahil la kan..

      ok..nntkn kemunculan aku blk!

      Delete
    2. hahahah aku ym pun ngn ang ja..klu ang xdak sapa nk ym aku??tu pasal aku xon terus..

      Delete
  2. lara sungguh tajuk nya..tajuk je la...entry nyer x la lara sgt...eh bnyk2 kali sebut lara ni dh macm nama org plak...

    ReplyDelete