Tuesday, September 25, 2012

kelahiran beliau..part 3

Assalamualaikum..

alhamdulilah irfan dah sebulan lebih dah.sebulan yg pertama aritu..hidup irfan banyak diisi ngan tido.menyusu tido..menyusu tido..tapi sebulan yg kedua ni..dia dah start nak jadi burung antu.dia ajak ibu dia sama2 berjaga malam.oh mann..dah hampir 2 mggu ni aku xcukup tido.bila dia dah kuat menyusu ni..memang dia kerap la mengejutkan aku tgh2 malam tu.cuma bagi aku..irfan xde la bagi masalah sangat.dia cuma mintak diisikn perut dia je.xpe la..demi perkembangan dia..ibu akan berkorban nak...hehehe.

irfan dah balik kampung dia kat kl nun.kenduri akikah dia pun dah slamat berlansung dah.walaupun wat sederhana je..tapi tetap meriah sebab cucu pertama la kan.

 berkerut muka time nak belah mulut


sedap tido dalam katil yang dihias dalam masa 10min sblm majls stat..

misi ibu ngan abah untuk irfan ialah..utk menjadikan irfan seorang 'Hafiz'.so..skrg ni ibu la kena kontrol tgk tv tu..nak elakkn irfan pun tgk sama.huhu.xdpt nak tgk running man sgt dah skrg ni..keh2..

akaun tabung haji pun ibu dah bukakn untuk irfan.insyallah nnt leh gi skali..

to be cont..

4 comments:

  1. cool ja aku baca sampai la ke part xleh tgk running man sangat sbb impian kome nak jadikan dia hafiz tu..insap sat aku..insyallah irfan akan jadik hafiz mcm ibu ngn abah dia harapkan..amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnt aku kongsikn kisah sorg ibu ni mcm mana cr dia didik anak dia sampai leh menghafal dah walaupun br umur 3 4 thn.mmg insappp la..haha

      Delete
    2. acaner belah mulut tu? pakai apa? hehe..x pernah tgk..

      Delete
    3. hehe..cuma masukkn skit kurma dlm mulut dia atau apa2 benda manis.pakai jari je

      Delete