Wednesday, July 25, 2012

conversation merapu...

fizah hafizah:
ni aku nk crita
ada bdk laki sorang ni dia student baru
tetiba dia msuk masa aku ngn kak ct duk tgk masak2 tadi
dia kata lectruer dia bagi asemen
suh cari maklumat pasal staff
xcukup lagi dua org
aku pon tulis la
lepas dia kata nk gambar
aku kata xleh2
amek ja gambar2 kt tenet yg pakai tdung
kak siti ust bahiyah aku prof muhaya or irma
 
Me:
xleh blah
irma tu xtahan
fizah hafizah:
 
Me:
skit pun xde iras irma
haih
fizah hafizah:
ha la tukar prof muhaya
 
Me:
hahaha..xpe la..skali skala kan
aku dpt jd norjuma pun ok gak
sweet jer
ahahahaha
 
fizah hafizah:
tdo weh tdo
 
Me:
 
fizah hafizah:
norjuma xbest
aku rasa btter ang jadik diana amir
tangan dibahu mata ke ats
 
Me:
oh man..walaupun tgn dibahu mata ke atas..tp aku ttp rasa terharu
 
fizah hafizah:
amek la amek la
aku mls nk bekira ngn ibu2 mengandung ni

moral of the story:walaweh..aku ala2 diana amir la..aahahahaha..thanks pizah..

6 comments:

  1. hi diana amirrrr sambil tutup mulut takot muntah batal posa wakakakkkaakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tau hg malu nak mengaku yg hg ikhlas kata mcm tu..ahahahaa

      Delete
    2. OMG...entry paling sedih di bulan posa....nak muntahhhhh wehhhhh...diana amir??? irma??? errkkkk

      Delete
    3. aduh..xpasal2 aku wat hg sedih kan tahir..kdg2 mmg pedih kita nak menelan sebuah kenyataan tu..sbr la yer..

      ahahahahahahahaa!

      Delete
    4. gila sedih lagi bc komen diatas....merah mata n meleleh hingus ni ha...(padahal tahan ngantuk)

      Delete