Sunday, August 1, 2010

31.7.2010

pagi ni..aku mulakan ari aku ngan mood yg sgt baik..senyum sokmo..kenapa yer??hehe..maybe sbb aku dpt sesuatu dr 'dia' smlm.so..mmg senyum sampai ke telinga la arini.hopefully jgn ada yg nak spoilkn mood aku arini..

ada apa ngan 31.7.2010??sbb ari aku kuar dating ngan dia..hehe.ops..terbgtau pulak.walaupun xgi mana pun..tp sempat la layan cerekarama sampai tgh mlm ngan dia..n kengkawan yg lain.(bkn berdua ok).cite cerekarama mlm sbtu tu yg menampilkan 'pakwe' aku..si saheizy sam..betui2 wat kami melekat kat kedai mkn tu.blh tahan kelakar la cite tu.tu pun klu leh nak tggu sampai abis..tp mata aku cam xleh nak bukak..n anak elina pun dah meragam nak tido..so..bawak2 la angkat kaki suma.masa ni..tetiba plak 'dia' usulkn kat aku.."kan best klu ada tv dlm kete..leh tgk cite tu sampai abis"..aku ngan muka seposen hanya menggelengkan pale..xtau nak ckp apa dah..lantak mu ler.

sblm balik..aku,elina n dila berharap..semoga perjmpaan slps ni..suma geng ada..sama2la kitaa berdoa..amin..

11 comments:

  1. mai la lg minngu ni..huhu..mgu lepas cek ada reunion sekolah..sampai koi 12..kalo nk g shah alam plak xtau la nk sampai koi bapa..huhu..loliyana mai la kl lg minggu ni...

    ReplyDelete
  2. alamak yang..xdapt la nak mai mggu ni...i ada hal lain la.insyallah..lps raya la aku dtg lg ek..

    ReplyDelete
  3. eih, shaheizy sam tu boifreng akuuuuu. okeh?

    ReplyDelete
  4. owh yeke..xtau lak aku..tp dia ngaku kat aku yg dia tu bf aku..cmne ni??ahahha...

    ReplyDelete
  5. habis suma hg minat ni pa kes??cukup la ngn kes budak frisbee nama **** tuh hahhaha

    ReplyDelete
  6. woi2...adik zizie ezette, ko claim ko punye...yg baru sebentar td ko dok t'gila2kn c zulhuzaimy tuh apa kes??mmg sah la lolliyana "manusia yg lum tetap p'dirian"..hak3.oii2;tue dpt apa tuh drpd c "dia"??

    ReplyDelete
  7. stickynote:
    hahaa...mereka2 ni..hanya diminati dr jauh..apa slhnya aku wat koleksi bnyk2..ahaha..

    sara:
    biasa la sara..jiwa muda..lum ttp pendirian..hehe.pasal adiah..xleh cite kat sini..rahsia..ehehe..

    ReplyDelete
  8. ceh suma benda nk rahsia..xpa belakang2 cita eh muhahahaha

    ReplyDelete
  9. ngee..klu berkenaan mr ehem2..bnyk yg msih lum blh diperkatakan..tkt bila terlbh excited..lain jadi nyer..

    ReplyDelete
  10. pizah...cita blkg tabir,tak harus diperkatakan disini....mai la cni...kang aku cita...ekekeke!!

    ReplyDelete
  11. aar..klu nak tau tanya la dila..tp blkang tabir okeh!!haha

    ReplyDelete