Monday, August 9, 2010

Ramadan datang lagi...

Dub dab..dub dab..esok posa!huh..neves lak..ekekee.hmm..thn ni merupakan thn kedua aku berpuasa sebagai pekerja kat Kolej PIA ni..adakah thn dpn masih sama??arap2 ada perubahan..
ok..story pasal ramadan..sure otomatik kepala otak ni teringat kenangan zaman study kan..kenangan berbuka ngan bersahur ngan kengkwn.memori yg mmg xkan dilupakan sampai bila2.klu nak ckp pasal kenangan ni...xde apa yg boleh aku sharekn..cuma yg aku ingat..final year aku sebagai student..kami berbuka n bersahur ala kadar..dgn xckp tido nyer..dgn kalut ngan asgment nyer..mmg kami betul2 zuhud la masa tu.nak gi beli juadah berbuka pun..rasa cam mls sbb masing2 xnak tgglkn pc n laptop yg amat2 disayangi.nasib baik ada motor si uda yg nyk berjasa tu.klu waktu sahur plak..kekadang tu rasa mcm dok oversea plak feel dia..ntah knp xtau la..masak la apa yg ada..walau lauk telur dadar ngan ikan bilis pun dah sodap..huhu..rindu lak suasana tu..

insyallah..thn ni aku berazam nak tingkatkn ibadah aku..mana tau..posa thn ni adalah posa terakhir aku..so..disini ada bebrapa pesanan aku utk kengkwn..sila jgn ajak aku mengumpat okeh..eheheh (terutama pizah)..aku nak pastikan mulut,tgn dan telinga aku pun berposa..

ok..sekian sj utk kali ni..sori cik sticky..aku xmampu nak tulis suma memori kita dulu..mood posa aku dah sampai..letih semacam je ni..ahaha..xde idea nak tlis panjang2..daaa...

6 comments:

  1. hahaha aku dh cuak tadi bila sebut bab moto uda..teringat kes aku ngn uda cam nak mengamuk bila pak halim xsiap2kan order kami sampai magrb nk hbis waktu..hampessssssss!!

    ReplyDelete
  2. haha...kenangan tu yg paling hg xleh lupakan kan..ehehe

    ReplyDelete
  3. pizah la yg dah bnyk merosakkn aku..ari2 ajak aku bergosip..ahahaa

    ReplyDelete
  4. oit ngumpat aku nampakkkkkkkkkkk!!hahaha

    ReplyDelete