Wednesday, July 28, 2010

harap maklum

kehadapan sabahat2 ku sekelian..especially cik stickynote yg sangat merindui tulisan ku..saya sedang mencari mood saya yg telah hilang terhadap penulisan blog ini.saya pun kurg pasti kemana menghilangnya mood saya ini.adakah kerana beliau merajuk ngan kebizian saya sejak 2 3 menjak ni.hmm..tp jgn risau..saya rasa beliau tidak menghilang kemana..pasti ada dekat2 dgn saya.akan saya usahakan cari mood tersebut secepat mgkn.al maklum la..blog saya ni hampir nak bersawang..(bak kata cik pizah la..).

ok..saya pasti akan kembali dgn cerita2 yg lbh menarik n sensasi..adios!

mood ooo mood..mana ko hilang ni..

2 comments:

  1. ayat bersawang tu aku plagiat dr cik epalejau..dia penah sembur aku bila lama aku tak update..so skrg time aku lak guna ayat tu kat hang hahahaha

    ReplyDelete
  2. xpe..aku tgh cuba bersihkn skit2 sawang ni..bg bercahaya balik blog aku ni..insyallah...mggu dpn akan bersih dr sawang2..ahaha.

    ReplyDelete