Wednesday, May 30, 2012

menghitung hari:part 2

Dia dah menendang!..dia dah menendang!.haha..actually aku xpasti la anak aku tu tgh menendang ke apa..tp lately ni memang asyik terasa je sesuatu bergerak dalam perut aku ni.mula2 dulu ingat perut aku memulas..tapi baru sekarang aku sedar yang tu adalah pergerakan baby aku.aku cari2 info kat tenet..memang dalam minggu ke 20 kita akan rasa pergerakan baby tu.boleh tahan aktif la jugak dia.sampai aku rasa xselesa plak..nakal nih..hhehee..

tapi lega la jugak..at least aku tau anak aku masih selamat kat dalam tu.so..sekarang kena lebih hati2 la bab makan2 ni.baru sekarang rasa nak bagi makanan yg berkhasiat je supaya dia bergerak aktif.haha.hampeh kan aku..patutnya dr awal lagi dah bg makanan berkahsiat nih.

teringin sangat nak tau jantina anak aku ni..tapi doktor kata macam susah je nak nmpk.bnyk benda yg melindungi dia.tapi klu tengok keaktifan dia nih..macam boy jer..heh..

 wachaaaaaaaaaaa!!!!

ok la sayang..teruskn aktif kat dalam tu yer..

9 comments:

  1. wahhh dia dah menunjukan taring!!haahahaha..tu la tgk aktif mcm baby boy ja neh..tau dah nak beli kaler apa nanti :P

    ReplyDelete
  2. stickynote:
    heh..bygkn anak aku tgh wat penendang camtu..ikut perangai hg la tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku selalu bebel ja..klu dia besar nanti suka bebel baru betul ikot perangai aku heeheh..klu tendang camtu gayanya maybe besar nanti nk wakil perak karate kot :P

      Delete
    2. kalo btul dia wat aksi cm tu leh pecah dinding perut la...kah3...lawak pic tu...

      stickynote: suka bebel ka?

      Delete
    3. mirakuru:
      yer..dia suka bebel..ari2 anak aku dgr dia membebel.tp time student kolej dia tgh cuti..dia senyap skit la..ahahaha

      Delete
  3. Noly, klu bby ang menendang mcm dlm gmbr tu harus ang terduduk punya...hhehehehe

    ReplyDelete
  4. cik skinz:
    hahahaha...mmg pengsan la aku klu dia tendang camtu

    ReplyDelete
  5. yeay yeay! baby dah gerak.. baby dah gerak..
    tu baru sikit, ko tunggu dia bukak silat gayung nanti kat dalam perut ko ;))

    ReplyDelete
  6. epalejau:
    aku rasa xdan anak aku ni nak kuar..aku dah marah2 dia dah sbb xdok diam..garang dah aku nih..ahahaha

    ReplyDelete