Monday, August 1, 2011

puasa paling best!

klu sebut pasal puasa..aku rasa xde kenangan yg lbh best dr zaman study.bg aku..puasa time study dulu yg buat aku teringat2 sampai skrg.kenangan bukak posa..sahur..cr mkn...suma tu mmg wat aku meleleh air mata je klu ingat2 balik.klu nak cerita 1 1 mmg kena wat ber episod la entry aku ni..malaih aih..apa pun..posa time study la yg mengajar aku idup bersederhana..setakat bersahurkan nasi ngan ikan bilis tu..kira dah lazat la..hehehe.

yang paling sadis bila bulan posa tp sibuk ngan asgement..sampai xnampak bila waktu sahur..bila waktu berbuka..main tibai je nak makan apa..sob2..klu cakap pasal ibadah mmg out terus la..terawih ke mana..mengaji ke mana..insafff....

cmne pun..terima kasih la kawan2 sbb sanggup berssh senang ngan aku sepanjgn kita bersama (touching la sgt...)mmg waktu xleh nak putar...tp arap2 kenangan tu kekal sampai bila2...

adios...

(apasal aku terbau ayam goreng kat library ni?????dugaannnnn)

3 comments:

  1. klu sebut pasal posa ngn sahur zaman belajar mmg sadis habis..zuhud benar..sebat apa yg ada dan sempat ja tambah2 time sibuk siapakan asement.stay up sampai lepas subuh oh itu sangat selalu ekekeke

    ReplyDelete
  2. stickynote:
    yg stay up sampai subuh tu konon2 cam dok kat oversea la kan..ahaha

    mirakuru:
    kenangan yg xdpt dilupakan..

    ReplyDelete