Wednesday, August 24, 2011

emo yang xsudah2..

hmm apasal tah..time orang lain tgh excited nak raya..dok menghitung ari nak raya..yang aku ni masih berfeeling2 sedey..sedey sbb puasa nak meninggalkan aku ke?oh mungkin jugak la...huhuh..nampaknya tahun ni prestasi aku lagi teruk dr tahun2 lps.puasa hanya untuk tahan lapar je..xde peningkatan lnsg.hurm..arap2 la masih ditemukan puasa tahun hadapan.

tapi tu ke sebab utama aku sedey..rasanya x kot..

"sedey sebab jeles tgk suma orang cuti lama..aku je yg xmerasa cuti raya sakan"

"sedey bila mengenangkan yang tahun ni xdapat beraya ngan buah2 hati ku.."

"sedey bila pikirkan tahun depan kat mana la aku beraya..raya pertama bkn ngan family..oh paling syahdu kot.."

"sedey bila tengok ada beberapa ketui jerawat naik..xcun la masa raya nnt"

dok pikir macam2..tu yg ter emo lebey ni..padahal ramai lagi yg besar dugaan nyer nak raya ni..haih..poyo..

ok kawan2..selamat hari raya..berhati2 dijalan raya..makan2 tu ingat2 la kat orang somalia yg tgh kebuluran kat negara depa tu..

2 comments:

  1. haha tak pasal2 tensen sampai emo..rilek ler..psl tahun depan raya kat mana tu thn depan la pk haish..gigih nk pk tahun ni lawak aih

    ReplyDelete
  2. ngeh2..biasa la..time xde keje mmg suka pikir yg bkn2..yg lmbt lagi nak jadi pun aku pikir..mmg makin kurus aku camni..huhuh

    ReplyDelete