Wednesday, August 17, 2011

mereka2 mempunyai bakat terpendam

alhamdulilah..bulan puasa hampir sampai ke penghujung n saya masih diberi kesihatan yg baik untuk menjalani ibadah2 dibulan..kekek..intro yg baekk punya.sebenornya..entry kali ni aku nak kongsikan rasa kekaguman aku kat kawan2 yg aku sayangi.stat dr 1st ramadan aritu..aku dapat tgk la..bulan puasa ni dapat menyerlahkan skil memasak kawan2 ku.hampir suma post status kat fb tu berkaitan masakan.masing2 postkn menu berbuka la..sahur la..mmg meletup suma menu2 tu.kadang2 aku xpenah dgr pun nama masakan tu.mmg wat aku telan air liur je la sbb aku mmg xpandai masak pun.pandai nyer korang masakkkk!!mai sini ajar aku..ahaha.1 lagi..bila dah abis masak..siap tag nama2 org yg xberkenaan..aiseh..ok2..i tau u pandai masak..sangat menyelerakan..nak resepi boleh??


yg xleh blah..cik stickynote pun sama2 join tunjuk bakat memasak dia.siap klu leh nak wat rancangan masakan sendiri.."campak2 ramadan"..letup xletup la kan kawan2 aku ni.sekarang ni memang suma kwn2 cari cik stickynote bila nak resepi2 yg meletup tu.klu sebelum ni ayam percik tu aku bajet org2 yg meniaga kat bazar je tau wat..rupany2 senang je nak wat bila dapat tunjuk ajar dr cik stickynote..hebat x beliau..ahhaa..


dah masuk ujung2 puasa ni..leh tgk plak..masing2 akan tunjukkan skil buat kuih raya.mana main tempah2 dah kot skrg ni..suma pakat wat sendiri utk bagi anak2 bini..mertua2,kawan2.. jiran2 makan.


okeh kawan2..teruskan usaha anda dalam masak memasak ni...memang mertua sayang tau..





1 comment:

  1. meriahuoll hahaha..xsangka lak campak2 ramdhan ai dpt sambutan ala2 ketuk ramdhan shiela rusli ahaks..ayat artis lupa diri ekekeke..eh hg dh buat ka ayam percik tu??

    tag2 org xbekenaan jgn sebut..senstitip ooo muhahaahah

    ReplyDelete