Sunday, November 7, 2010

bila manusia dah glamor..

AKU ADMIRE GILER AR KAT NABIL!!...ha..tu la yg slalu aku sebut2 tatkala menonton raja lawak musim kedua yg mana nabil ahmad menjadi juara nyer.masa tu rasanya xde sapa leh challenge lawak si nabil tu..apa sj yg kuar dr mulut dia..mmg buat org gelak guling2 ler.dan sampai sekarang aku rasa lawak2 dia masih mempengaruhi hidup aku dan banyak lawak2 dia yang menjadi ikutan sampai sekarang..

xsilap aku..waktu tu cik sticky yang mempengaruhi aku untuk meminati si nabil tu..sebab dia je yang dapat balik umah kak dia n dapat tengok rancangan raja lawak tu.dan dia jugak la yang cari balik video2 nabil tu dalam youtube...

tp itu dulu..sehingga la sekarang timbulnya pelbagai gosip pasal nabil yg berkaitan ngan aktiviti sosialnya..membuatkan aku xminatttttttttt dah kat kau nabil..huwaa..frust betul la..kenapa la manusia ni bila dah senang..bila dah glamor..bila dah ada segala2nya..akan lupa diri.hish..meluat betul la tgk perangai artis ni..

ni yg wat aku xberani nak jadi artis ni..tkt kang aku lupa diri..ahaks!!


2 comments:

  1. kahkah masa tu mana ada sapa xsuka nabil??tp bukan kata hg aku pun malas nengok nabil skrg ni..apa kes terbaru dia bt hal??

    ReplyDelete
  2. PA nk jd artis????wah....nk lawan pooh ka?????kuang3.....

    ReplyDelete