Monday, November 15, 2010

Apa yg menarik kat Sunway??

hari ni dah masuk minggu kedua aku di tempat baru..iaitu kolej Sunway.so far..everything ok..library..staf..student..sumanya ok..xada lagi yang bawak masalah or bala kat aku.cuma..aku terpaksa membiasakan diri dengan ketiadaan ym n facebook di tempat keje coz aku xdisediakan personal pc..huh..sadis kan..al maklum la..hampir 2tahun aku berkecimpung dalam dunia ym n facebook di tempat keje..so bila terpaksa fokus ngan keje2 yg xseberapa tu..aku cuba membiasakan diri jugak..

kalau nak dicomparekan tempat baru n lama..ada la sikit sebanyak perbezaannya.cuma yg aku nak selitkan kat sini..student kolej sunway cun2..n hensem2..ahaha.yg menarik perhatian aku..student india..xkira la lelaki ataupun perempuan..memang ala2 rani mukerjee n salman khan la..haha..boleh dikatakan golongan educated n high clas mereka ni.membuatkan ari2 aku mencuci mata.huih..cair gak klu tgk yang lelaki..kekee..astaghfirullah...control noly..control..jaga pandangan tu...hehe..

xbanyak yang boleh diperkatakan buat masa ni mengenai pengalaman baru ku..aku masih cuba menyesuaikan diri ngan staf2..ngan student2..n segala2nya pasal Sunway..hopefully sumanya baik2 saja..

ok..adios..

2 comments:

  1. muka ala2 korean stars xdak ka??hahaha

    ReplyDelete
  2. keh2..xjmpa lg la yg ala2 korean..muka ala2 pelakon hong kong ada la..tp biasa2 jer..lum wat hati ku cair lg..hahahaha..

    ReplyDelete