Friday, July 9, 2010

I like!

tiada perkara yg paling indah dlm hidup aku..melainkan dpt cuti ari sbtu..bkn cuti yg di apply..tp cuti umum.fuh..nikmat xleh nak ckp la..mood aku akan hepi je dr pg jumaat sampai ptg tu..sbb pikir yg esoknya xyah pegi keje.bkn apa..aku rasa cam buang masa n tenaga n minyak kete aku je klu keje ari sbtu..sgt sia2.klu nak diikutkn mmg la..ari2 biasa tu aku xde keje gak..tp dah nama ari bekerja..so..aku xkisah sgt la walaupun mengadap fb n ym 24jam..klu keje ari sbtu tu..aku betul2 melangut dpn pc..bosan siot..tambah2 klu xde kwn nak ym.amat la bosan..waaa...sedih weh.

xyah la aku nak mengarut panjang2..korg tgk je la gaya2 aku klu keje ari sbtu..sedih wooo...




akhirnya aku kecundang jugak..zzzzz....

7 comments:

  1. muahahahaha.....sgt bahagia......p kerja tp xdak kerja nak wat..

    aku selalu kena kejar dek bos sbb aku jaga statistik library.......

    ReplyDelete
  2. hahaha hepi holiday!!!
    betul sabtu dan kerja half day is just wasting minyak keta aku!!mcm hampes!!

    ReplyDelete
  3. sak:
    bahgia mmg bahgia la..mslhnya..bosan gile weh.aku mmg mkn gaji buta sungguh..semoga aku di ampunkn..bkn niat aku nak mkn gaji buta..tp mmg xde keje nak wat.huhu..

    stickynote:
    hh je yg paham perasaan aku cmne kan..xyah aku komen lbh2 la..haha

    ReplyDelete
  4. apasal aku komen aritu tak kuar? ko delete ke? ni aku nak merajuk lagi ni..

    ReplyDelete
  5. epal..mana ada aku delete..huhuh..betui ni..klu ko komen benda2 yg menguris atiku pun..aku terima ngan hati terbuka..hehe..xkan la aku delete

    ReplyDelete
  6. haha..ayat kemain lagi pujuk aku eyh? tapi aku heran laa..sebab masa aku komen tu, dia appear je kuar..so aku pun rileks je laa..

    sekali bukak balik nak baca reply komen ko, bukan komen ko je takde untuk aku, ngan komen-komen aku sekali lesap..haishhh..


    hehe, aritu aku tanya. if u're given choices. rileks sampai kebusanan. ataupun busy dengan tanggungjawab besar yang diberi oleh library. mana 1 ko nak? penat dowh. aku da rasa..

    ReplyDelete
  7. okeh..soklan anda sgt menguji minda.erk..aku mgkn pilih tgggjwb besar tu..tp..klu blh..xditambah ngan tekanan dr sikap2 manusia yg pendengki..huhu..tu je aku mintak dijauhkn.beb..ko xrasa lg cmne idup tanpa wat apa2.rasa mcm xberguna tau x..aku dah rasa..hampir 2thn ni.rasa amat rendah diri kat kwn2.aku rela dpt tggungjwb yg besar..

    ReplyDelete