Sunday, May 5, 2013

mARI LA Mari

semalam..1st time dalam idup aku..aku gi mengundi.aku sekeluarga mengambil keputusan utk pegi ptg..so memang heaven la sebab xde orang..xpayah nak beratur panjang.sampai2 terus mengundi.tapi mengeletar gak la tgn tu masa kena calit dakwat "kekal" tu.mana x nyer..suma mata tumpu kat aku sorang.bila dah selesai mengundi..rasa bangga sangat sebab dah berjaya menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat malaysia.dah selesai mengundi..nebes lak nak tggu result..harapan tinggi sangat supaya calon yang boleh membawa kebaikan dunia dan akhirat akan menang.

saya pilih Islam
so kita semua dah tau result..rasanya dah xpayah nak berbalah lagi la.kita doakan je la supaya pemimpin yang menang tu..dapat menjalankan amanah yang diberikan dengan penuh ikhlas dan bertanggungjawab.apa yang penting..kita sendiri ubah masa depan kita..kerana masa depan kita ialah AKHIRAT..

WASSALAM

No comments:

Post a Comment