Wednesday, May 15, 2013

selamat hari cikgu!

Dulu..aku penah jugak teringin nak jadi cikgu.nampak macam profesion cikgu ni ada style..di pandang tinggi dan mulia.dan aku rasa..sapa yg jadi cikgu ni selalunya jadi pilihan mertua2 di luar sana.hik hik.tapi kalau diberi pilihan pun..aku cuma nak jadi cikgu tadika je.aku xminat nak mengajar budak2 yg cukup umur ni.xpandai.

tapi itu dulu la..sekarang aku kena redha ngan keje aku sekarang.suka xsuka..aku kena teruskan jugak demi sesuap nasi.biar la aku jadi cikgu untuk anak2 aku nanti.

SELAMAT HARI GURU buat guru-guru di luar sana..teruskan mendidik anak bangsa supaya menjadi insan yang berguna..peace!


4 comments:

  1. aku pun beriya sakan nk jadik cikgu..last2 lebrian jugak yg kekal..rezeki dan takdir mungkin...ok jugak jdik lebrian..+ve :)..hepi ticers day!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah..berbangga la jadi librarian ye..

      Delete
    2. kita tumpang bangga dgn kawan2 ticer kita. ticer hadra, ticer puzah, ticer yunz!!!

      Delete
    3. hebak kawan2 kita..suma ticerrrrrr!!reunion nanti aku kena bawak kamus nak spekang dengan depa wakakaaka

      Delete