Tuesday, April 23, 2013

ada ke tidak ni...

Ahad lepas..time aku masih kat umah mom in law aku..aku pun mintak tolong la nenek husband aku untuk berurut memandangkan dia bekas bidan.baru je mula sesi berurut..nenek aku tu terasa macam ada sesuatu dalam perut aku.dia kata..'ni apa ni..macam ada baby'.aku cakap la..'x mek..tu fibroid tu.'tp dia macam xpercaya sebab dia kata besar sangat.aku pun yakinkan dia yg itu adalah fibroid sebab setiap kali chekcup..memang ketulan tu nmpk besar. tapi nenek ngan mak mertua aku kurang yakin tu adalah fibroid.diorang tetap rasa yg aku mengandung.erkkk..tapi aku br je lps dtg period.ish..mmg aku yakin sgt xde.tp diorg berkeras sangat sampai suruh aku wat pregnancy test.huhuhu..xpasal2 aku kena beli pragnancy test tu.tapi sampai arini aku xwat lagi.kekekekeke..yup..aku yakin sgt irfan belum nak dapat adik..

pregnant or not pregnant..hmm

p/s:hmm..xtau la excited ke takut kalau pregnant sekarang...

9 comments:

  1. perh pantasnya irfan nak jadik abang wakakakakaka..tahniah abg irfan..nnati jaga adik elok2 tau...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh2..blum lg la.niat nak menyusukn irfan lama skit.ni br 8 bln..

      Delete
    2. pastu gmbr di atas 2 sekadar perhiasan ja ka noli??upt punya result 2..

      Delete
    3. hahaha..gmbr tu hiasan je la weh.aku xwat pun lg..kekekekeke

      Delete
  2. buat je la nolly...jgn main dgn teka-teki...leraikan mistery yg melanda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..bkn apa..aku yakin sgt xde.rasa rugi plak wat tp xde hasil..mahai weh benda tu.hahaha

      Delete
    2. cehhh...maheiii la sgt,kn?bwh RM10 pn bley dapat...yg sebenarnya ko debar2 takut tak dpt tima knyataan kalo +ve, kn? =P

      Delete
  3. Nolyyy!! Aku eksaited klik open blog ko tengok gambo pregnancy test tu tauu. Tertipu akuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhahahhahahaa...sabor2..simpan exsaited ko tu dulu..aahahaha

      Delete