Monday, April 8, 2013

kejelitaan adalah hak milik setiap insan..

lately ni kan..ramai jugak yg menegur mukaku dah semakin putih dan berseri.parut2 kat muka pun dah kurang.wah..berbunga hati ni.kalau sebelum ni..bermacam2 produk aku guna nak licinkn muka ni.tapi semua xserasi.yang mahal..yang berjenama..hampir semua dah try. makin teruk ada la.tapi sekarang tidak lagi.hehehe..aku agak berpuas hati dengan produk yang aku guna sekarang.nak tau rahsia nyer...

sekarang aku amalkn makan vitamin shaklee..bermula dengan set menyusu..n now sekarang aku amalkn vit E.dengan mengamalkn vitamin E tu..muka dah makin licin dan putih..kuang2.pueh hati la.harga agak mahal..tapi berbaloi2..sebab sekali beli je dah nmpk hasil. boleh tahan dalam 2 3 bulan gak la.
ha ni la dia.ada 120 biji..

untuk percuci muka plak..aku pakai sabun susu beras collagen.murahhhhhh sangat.tahan lama plak tu.pakai sabun ni..memang muka ni dah jarang dikunjungi jerawat.kekekee.meh aku selitkan skit fungsi sabun susu beras ni

-meratakan tona kulit
-menganjalkan struktur kulit
-menggebu dan mencerahkan kulit
-membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
-menghaluskan kulit
-memudarkan dan meghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
-melembabkan kulit seterusnya menaikkn seri wajah.
 selain pakai kat muka..pakai kat badan pun boleh.so 1 badan la nampak cantik kan.




dengan kombinasi 2 produk ni la aku rasa kulit muka aku dah ok.so kalau ada sesapa berminat dengan kedua2 produk ni..boleh la hubungi saya yer.harga boleh dirunding..

nurliyana:0197501330




3 comments:

  1. PERGHHHHHHHHHHHHH..DUK TENSEN APA LAGI NK RESIGN KA DAK..DAH ADA BISNES NEH..HAAHAHAH SORI CAPSLOCK DUK TAIP CALL NUMBER MALAS NK UBAH KIHKIH

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat baru dok promote benda ni..hg agak2 aku leh ke beli baju utk anak aku nanti..haha..

      ni br test market ni..

      Delete
  2. hahhaha...in sha Allah..ada la tu nanti..ngee~

    ReplyDelete