Wednesday, December 12, 2012

pengajaran..

Tak dinafikan..susu ibu ni memang bagus untuk baby.antibodi akan jadi lbh kuat..n orang kata..anak pun akan dengar kata klu diberi susu ibu ni.so far..alhamdulilah..irfan xpenah demam walaupun dah berkali2 dicucuk.tapi..harus diingat..apa yang ibu makan atau minum..akan ada kesan jugak pada si anak tu.dan itu la yg terjadi kat irfan..huuhuh.dek kerana kepentingan diri sendiri yang melantak rambutan n durian sampai lupa diri..kesannya..irfan kurang sihat 2 3 arini.dia batuk2 n bersin sekarang.waaaaaaa...sian anak ibu.dah tu..bukan buah2an tu je aku melantak..lately ni..ais pun aku dah kerap minum.ngan coolblog nyer..ngan bubbletea nyer.nampak x kekejaman di situ.huhuh.sedih tengok irfan batuk2 n bersin2.bila dah jadi macam tu..dia nak tido pun agak susah.n sapa gak yg terima padah........aku jugak!...mana x nyer..bila dia xdapat tido..aku pun xleh tido la..huwaaaaaaa....

so pengajaran nyer..sila la jauhkn diri ngan buah2 rambutan n durian ketika anda masih menyusukn badan.ais2 yg bisa mengoncangkan iman tu pun..sila la jauhkn.sedih..tapi demi anak aku..kena la bekorban gak..

irfan yang kurang bermaya


rindu ngan irfan yg ceria ni..uhuhuh

8 comments:

  1. irfan senyum besor nmpk. akhirnya ibu ngalah jugak kan kan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer..bnyk makanan fav aku terpksa jeling sebelah mata je..

      Delete
  2. chubby irfan..tepaksa ibu tahan tengok godaan coolblog..coolblog pun bkn minuman sehat..manis tak elok hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..mslhnya coolblog dpn mata..tu yg slalu xtahan tu..sob2

      Delete
    2. coolblog ooo coolblog...huhuh..sian irfan...

      Delete
  3. Nolly..jgn byk minum ais..susu cepat kering kalo minum ais tau..kalo boleh jgn amek ais..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..tu la nani.aku ni ikut nafsu sgt.mula ngan skit2..last2 terbabas amik coolblog terus.huhuh..

      Delete