Wednesday, March 6, 2013

PORORO


hai suma..er..

sebenarnya agak kekok nak berceloteh sebab lama sangat tinggalkn blog ni.ok..xnak cite banyak..saja nak cite perkembangan si irfan.now dia dah 7bulan..dah boleh menyulur..dah boleh berguling..dah boleh angkat badan nak merangkak..dah boleh makan!.hehe..seronok tengok perkembangan dia.walaupun irfan dah mula menunjukkan kenakalan dia..tp xpe..aku terima ngan hati terbuka sebab itu menunjukkn yang irfan ni sihat membesar bagaikan juara.sekarang..dia dah rajin bersiar2 bawah meja..bawah kerusi..kejar semut..(walaupun xpenah berjaya kejar..tapi comel sgt tgk dia fokus kat semut..).bab makan pun..dia pantang tgk orang makan or minum..cepat2 dia datang.laki aku lak jenis suka nak suap macam2 kat dia.bg isap2 konon.huhu....hasilnnya..dia xsuka makan bubur nasi yg aku masak.dah try buh carrot..kentang..ayam..sayur..tp dia xsuka.nasib baik la dia nak terima cerelec n biskut baby.tp tu pun xde la mkn bnyk sgt.

ok..sekarang ni..irfan dah pandai tgk tv..tgk ipad.cite kegemaran dia sekarang..PORORO.sebenarnya sebelum ni aku xpenah pun tgk carton ni.tapi makcik2 dia yang perkenalkn.not bad la.PORORO ni asalnya dari KOREA..tapi ada jugak dalam version omputih.so aku bg la dia tgk version omputih..mudah2an dia leh pandai speaking nnt.dalam banyak2 kartun..mmg dia minat PORORO je.Upin Ipin dia xlayan sgt.aku syak..Irfan ni dah terkena badi MAKCIK STICKYNOTE dia.agaknya dok cite pasal korea je masa mengandung..cmni la hasilnya.

hai..i'm pororo!
ok..to be cont..


6 comments:

  1. xpa adik irfan nanti aku sembang ngn pasal drama melayu wakakakakkaaka..

    ReplyDelete
  2. irfan suka tgk kecomelan itik penguin 2 kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..ebabah muncul di blog aku..hehehe.
      aah..pororo tu comel kot..tu yg dia suka..

      Delete
  3. aku kan fulltime housewife..boring gila 2 yg mencapap dkt blog ang..beli la patung pororo dkt dia 1..pastu konfirm dia xmau tidoq dgn ang dah asyik peluk pororo 2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uih..xnak la aku ajar anak aku pegang bear..xmacho lnsg..hahhaa

      Delete