Friday, September 17, 2010

kembali bekerja..

sbtu..18/9/2010..aku dah mula bekerja semula dikala mood raya masih ada..huwaaa...

smggu aku cuti..cam xcaye lak aku leh dpt cuti smggu lbh ni..n cuti yg ada ni..betul2 aku manfaatkn ngan gi beraya sakan ngan kwn2.sampai mak aku penin tgk anak dara dia yg sorg ni..ari2 balik mlm.tu pun blum abis jelajah umah kwn2 lg..bnyk lg umah xpegi.jgn kecik ati yer kwn2..raya masih ada lg..pada sapa2 yg nak wat open house..jemput la aku yer..insyallah aku dtg.hehe

konon azam raya thn ni..aku nak mkn bnyk2..nak naikkn berat badan..tp xnmpk pun usaha aku ke arah tu..walaupun bnyk umah aku pegi..tp aku xmkn ngan bersungguh2..setakat nak kenyangkn perut je..lum tahap sampai full.apasal tah..padahal mknan sedap2..superb suma..kira mak mertua tabik spring la klu mkn..tp..aku mcm xde mood nak mkn sgt.why2??hurm..abaikn..mgkn sbb xjmpa makanan kegemaran aku dihari raya kot..lemang n ketupat.skit sgt aku jmpa raya ni..kenapa yer..org lbh suka masak spegeti..makaroni..pastu balik2 laksa..busan dowh..(padahal umah aku sendiri masak laksa..wakaka..)..nak request jiha masakkn laksam utk aku..cam jauh sgt aku nak pegi..so..terima je la seadaanya hidangan yg ada..xbaik merungut ok..maaf kwn2..heee...

stat mggu dpn..dah mula balik aktiviti meroyan aku ngan kwn2..especially ngan pizah..stat balik aktiviti merungut..bergosip..mengutuk pasal managmennt masing2.adoi..aku lum prepare dr segi mental n fizikal nak kembali kepada keadaan itu..rasa nak cuti sebln..leh x??aku berharap semoga ada keajaiban utk aku dihari raya ni..hari2 belek phone kot2 ada yg pggl inteviu..huhuh..doa2kn utk aku yer..

ok..chow..salam..

2 comments: