Wednesday, November 13, 2013

entry xde arah tuju..

aku ni rajin gak la baca gosip2 artis kat intenet ni.yela..klu baca isu semasa..lebih banyak yang mengarut dari yang betui nyer.tapi..tah kenapa sejak kebelakangan ni..berita2 artis dah makin melampau2 mengarutnya sampai maki hamun aku membacanya.heh!aku paling menyampah kalau baca pasal isu retis yang seksi2 ni.komen diorg bila peminat mempertikaikan pakaian diorg..betul2 menunjukkn yang diorg ni jahil sesangat.pastu lansung xde rasa bersalah.ye ye..aku tau..kalau xsuka..xyah baca.tapi aku terbaca gak ni..hahhaahha.kalau dulu..seronok dapat lepaskan geram ngan cik stickynote tru YM..tapi sekarang dah xleh dah.so nak xnak terpaksa aku luahkan kat blog ni.

eh..apa la yang aku mengarutkan ni...

arghhhhh...xtau nak watpe nih!!!!

2 comments:

  1. hahaha ust azhar idrus ckp makruh baca gosip hiburan..tapi tangan tu gatai jugak nk clik baca ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan..dah tau xbaik..nak jugak baca..apo nak di kato..

      Delete