Thursday, October 17, 2013

Berita terkini..

Assalamualaikum..

Hmm..berita terkini..aku sekarang jadi guru ganti kat sekolah yang agak bermasalah. berbeza dengan sekolah sebelum ni yang agak cemerlang..sekarang aku kena hadap budak2 yang agak kureng ajar. tapi xpe..nasib baik sebulan je..tabahkn je la hati. samseng kampung ni xde apa sangat la. aku jeling skit..diam la diorg tu. majoriti student sekolah tu..cina n india. wah..memang pengalaman yang baru okeh.

Hmm..berita yang lain..hmm..hmm..Irfan saya bakal jadi abang long..hehehehehehe...serius terlajak bajet. cmne tah leh terbabas ni. so far sekarang aku baru 2bulan pregnant. lum gi cek kat hospital pun. tapi dah kena bebel ngan nurse kat klinik kesihatan n kena bebel ngan dr shidah a.k.a kak nyah aku.huhuh. sesungguhnya aku sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi ni.. cuma aku agak nebes mengenangkn sakit aku yg belum sembuh. 

apa2 pun..aku berharap semua kawan2 dapat mendoakan kesihatan aku n baby..

bakal abg long..

2 comments: