Monday, April 16, 2012

entry serius lagi..

alhamdulilah..dah hampir 2 minggu ni aku rasa kesihatan aku dah bertambah baik.dah berselera nak makan,dah leh jalan laju skit,dah kurang rasa mual,dah xsakit perut..n yang paling penting..semalam aku dah stat drive balik.lebih kurang 2 bulan jugak la aku rasa aku xdrive.ketaq lutut masa nak drive tu.alhamdulilah..suma ok.berkat doa suami,keluarga dan kawan2.terima kasih suma.

bukan senang nak redhakan hati terima dugaan ni suma.kadang2 sampai lemah iman rasanya.tapi berkat nasihat dan doa orang sekeliling..aku sedar dah.ujian tu memang sentiasa ada.janji kita leh terima atau x je.idup berjauhan ngan suami la antara ujian terhebat sekarang.jeles sgt tengok kawan2 lain yang pregnant dapat request macam2 dari suami.aku??leh request gak..tp dia mampu dgr je la.klu dah xtahan..terpaksa la cari sendiri apa yg aku nak tu.sedih kan..xpe..aku yakin..Allah dah aturkan sesuatu yang lebih baik untuk aku dan suami..InsyaAllah..yakinnn..


3 comments:

  1. Insya ALLAH...
    For everything happen, there must be reasons behind it.
    Untuk jarak yang ada di antara suami dan noly, ALLAH da aturkan and HE knows the best for you.

    Apapun, semoga noly dan baby sama-sama sihat ya :) amin.

    ReplyDelete
  2. epalejau:
    thanks had.mmg la luaran aku blh kata ok..tp mmg aku masih perlukan kata2 semangat orang sekeliling nmpknya..sbb br rasa hati tu tenang balik..

    ReplyDelete
  3. setiap yg terjadik tu qado dan qadar kan..insyallah satu ari semua akan baek2 saja amin :))

    ReplyDelete