Wednesday, November 9, 2011

service bertukar tangan..



apa perasaan korang bila nak kawin??excited..takut...sedih??aku...perasaan tu tengah bergabung dalam diri aku sekarang.EXCITED...sebab nak mulakan life baru ngan orang tersayang.TAKUT....takutkn cabran lepas berkawin..tanggungjwb n bla2.SEDIH...sebab lepas ni aku kena divide diri aku ngan 2 family.aku dah xboleh slalu nak spend together2 ngan family aku setiap kali raya or apa2 event sekalipun.part sedih ni yang slalu aku fikirkan..stat dr tahun lepas lagi.n semalam..bila mak ayah aku sebut pasal nak lepaskan tanggungjawab diorg lepas aku kawin nnt..buat aku sebak sesangat.aku rasa aku bukan la anak manja...tp dah 26 tahun...aku rasa aku dah dijaga ngan sangat elok.apa peraturan yang mak ayah aku tetapkan..memang buat aku rasa aku jadi anak yang baik la...(perasan jap..haha).kalau orang lain mungkin kata aku dikongkong..tapi aku rasa..mak ayah aku dah jalankan tanggungjawab diorang dengan sangat2 baik.so aku xtau la..en husband nanti dapat jaga aku sebaik mak ayah aku jaga aku.

n one more thing...aku ni memang banyak menyusahkan keluarga aku.dr sekecik2 hal..hingga sebesar2 hal..banyak yang aku harapkan orang lain buat untuk aku.sampaikn servis kereta...bayar duit kereta...col service center..suma tu aku suh ayah aku..or kakak aku yang buat.manja x manja la aku ni kan.so.........en husband nak buatkan suma tu x utk saya??????rasa2 dia nak buatkan x????mau kena penampor kan.huhuhu.banyak benda aku kena buat sendiri lepas ni..

banyak keputusan dalam hidup aku..melibatkan keluarga aku.kadang2 apa yang aku nak..xtercapai sebab dapat bangkangan.tp xpe..aku ikutkan sebab aku rasa suma tu terbaik utk aku.n yes..aku tetap rasa bahagia walaupun aku xdapat apa yang aku nak.this part pun aku rasa sdih jugak..sebab kalau en husband lepas tangan je ngan apa2 keputusan..mesti aku rasa aku ni xpenting.haih...pendek kata...apa2 yang melibatkan diri aku dan keluarga..memang benda yang terbaik dalam hidup aku.

biar la kawan2 kecik hati...biar la si dia kecik hati..yang penting..keluarga adalah keutamaan aku.xde sapa2 boleh replace tempat family aku.

4 comments:

  1. hoho entry touching dekat2 nk kawen ni..insyallah en suami hang akan amek service sebaek or even better dari apa yg ayah dan famly hang buat..tp still ayah hang tetap hero dan fmly tetap org kesayangan.itu fakta yang mmg xkan berubah sampai bila2 :D

    ReplyDelete
  2. stickynote:
    yup..semoga en suami dapat sambut service dari ayah aku dengan penuh tggunjawab..hehehee

    p/s:cam poyo lak wat entry touching ni..aahhaa

    ReplyDelete
  3. wahhhh......touching gakk...tp aku like la komen pizah di atas....hg jgn think too much noly...hadapi dgn senyuman,semua yg terjadi biar terjadi,hadapi dgn tenang jiwa,semua kan baik2 saja....hihih....my best motivate words ever...

    ReplyDelete
  4. mirakuru:
    hehee..touching yer.ayat poyo je nih.baiklah..akan saya ikut nasihat kawan2..chill

    ReplyDelete