Monday, November 28, 2011

i'm not single..


yahuu..aku dah tukar status PUAN...haha..gile poyo kan.honestly la..sblm kawin memang macam2 perasaan ada..takut..sedih..nebes..tp sekarang suma dah berakhir..n i'm so hepi with my new life.acece..serius hepi..dapat suami yang baik..rajin..penyayang..prihatin..(wah hebatnya dia..).walaupun dia xsekaya dah xsehensem lelaki2 idaman malaya..tp yang penting..dia sangat prihatin n mengambil berat hal2 sekeliling dia.xkira la pasal aku ataupun pasal keluarga aku.
terima kasih awak..kerana sudi memilih saya sebagai teman hidup.walaupun bermacam dugaan kita tempuh..tapi alhamdulillah..kita berjaya disatukan.

terima kasih yang x terhingga juga kepada keluarga saya..mak ayah..adik beradik..yang bertungkus lumus menjayakan majlis ni.xtergambar perasaan hepi n bahagia kerana dikelilingi keluarga yang sangat2 bahagia.thanks jugak kepada kawan2 yang sudi datang dr jauh utk memeriahkan majlis saya.sori la xdpt nak melayan kawan2 yg dtg dr jauh.semoga jasa kalian di balas Yang Maha Esa..sangat2 hepi tgk korg datang.

doakan hubungan saya dan suami diberkati dan kekal hingga ke akhir hayat....aminnn...

3 comments:

  1. ececece dah tukar status..so miss lolliyana tu pon kena tukar la kan hahahaha...hmm letak ibu lolliyana nak??congratzzz!! :D

    ReplyDelete
  2. awat aku tgk gambaq hg cium tgn sendiri.ehehehe...tahniah my pren.love u!

    ReplyDelete
  3. stickynote:
    xmo la..nak maintain ngan nama ni....biar saham xjatuh..hahahahha

    jieha:
    eh....dlm gmbr je cmtu..realiti nyer aku cium tgn cik abe..ahahahaha

    ReplyDelete