Monday, June 16, 2014

ceritera adik irfan

Assalamualaikum...
 
Alhamdulillah..hari ni masuk hari ke12 aku beranakkn seorang lagi hero.berbeza dengan si abang dulu yang keluar ke dunia awal dari tarikh due..yang si adik ni plak rasa seronok duduk dalam perut ibu sampai keluar 10 hari lewat dari tarikh due.xkisah la..janji si adik keluar dalam keadaan yang sempurna dan sihat.
 
ok..introducing..si adik..
 
Nama: Muhammad Ammar bin Muhammad Hanif..
Berat Lahir: 2.61kg
Jantina: Boy
DOB: 5/6/2014
 
 
ok..ikut muka sapa kali ni yer. kalau kaler kulit tu..ikut ibu la kan.hahaha.mula2 yang aku pikir..macam mana la penerimaan si abang.alhamdullilah..mula2 tu irfan macam agak emosi skit bila tgk adik dia..lebih2 lagi time adik dia menyusu. terserlah muka kejelesan dia time tu. tapi lama2..dia dah macam pasrah je. habit dia sekarang ni ialah mencium adik dia.haih..sayang sgt adik dia sampai kalau blh nak cium berkali2.hehee..
 
ni la si abang yang dah besor..
 
oh yer..cite pasal bersalin..kali ni aku dapat merasa pengalaman bersalin normal. kepada anda2 semua..sila la hargai pengorbanan seorang ibu yang melahirkan kita. ketahui lah anda bahawasanya..sakit bersalin tu xdapat digambarkan dengan kata2.huhuh...
 
ok la..sekian untuk kali ni...daaaa

2 comments:

  1. welcome to the real world ammar!!steady abg irfan nanti adik besaq leh jadik geng main bola ok haahahaha..and PA congratz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh tq pizah. memandangkn aku minat badminton..aku rasa nak train diorg jd player badminton la.untung2 leh masuk Thomas cup nnt.hahahaha..

      Delete