Wednesday, January 8, 2014

think positif!

Assalamualaikum..
 
Mengandung kali ni feeling aku lain macam sikit. bukan xhepi or excited..tapi aku lebih banyak risau. setiap kali jumpa doctor..diorg selalu remindkn aku risiko2 bersalin nanti. kalau masa irfan dulu..risiko lebih kepada baby..tapi kali ni lebih kepada diri aku sendiri. dengan luka jahitan yang mungkin belum pulih sepenuhnya..dengan kewujudan fibroid yang mungkin mengganggu perkembangan bayi..semua tu boleh mendatangkan maut.huhuhuhu..yer..mungkin salah aku sebab xikut cakap doctor..xmerancang. tapi nak buat macam mana kan...suma ni takdir.
 
apa yang aku boleh buat sekarang ni..teruskan berdoa..jaga diri..dan berserah je la kepada Allah. 4 bulan pertama aku mengaku yang aku memang xamalkn lansung vitamin...makanan berkhasiat..asyik minum ais je. tapi dah masuk bulan ke5 ni..kesedaran tu dah datang.hehhee. aku dah stat makan ubat yg doctor bagi..minum air masak banyak..minum susu..amalkn makanan2 sunnah.tu pun setelah di ceramah panjang oleh en suami.
 
oh yer..cerita pasal makanan sunnah..kalau ada ibu2 hamil yang susah nak telan kurma..kismis...buah tin..zaitun..delima..madu..apa kata cuba amalkn Qaseh Gold. bagi aku..amalkn minuman macam Qaseh Gold ni kurang sikit kesan2 sampingan.
 
so kalau ada siapa2 yang teringin nak cuba Qaseh Gold ni..boleh la dapatkan segera yer. xsemestinya untuk ibu mengandung..untuk semua wanita xkira usia sesuai amalkan. harga dia pun ok..rm71.90..
 
sesiapa berminat..boleh mesej kat no ni yer..0197501330..
 

 

4 comments:

  1. ni sambil2 promosi ka??hahahahaa..btw aku doa yg baik2 utk ibu and adik irfan:)

    ReplyDelete
  2. in sha Allah..stay positif k!! chaiyok2!!

    ReplyDelete