Tuesday, June 4, 2013

korang....

korang..bukan senang kita nak buat satu keputusan yang melibatkan masa depan kan.tapi sebenarnya..suma ni depends pada diri kita.kalau kita percaya rezeki tu milik Allah..kita xkan rasa terbeban nak pikirkan satu2 masalah tu.just percaya yang Allah boleh bg kita rezeki bila2 masa Dia nak..n Dia boleh tarik rezeki kita bila2 masa jugak.dengan DOA..USAHA dan TAWAKAL..aku yakin kita akan rasa cukup dengan apa yang ada.

korang...aku nak berenti keje...ok x??huhuhuh

peace!



4 comments:

  1. aku dh lama ckp ok dan aku dh lama cakap rezeki Allah ada di mana2..apa saja keputusan ang aku sokong..inshaAllah sesuatu yg lebih baik mungkin tejadik selepas ni ameen :)

    ReplyDelete
  2. have faith noli...in sha Allah...barakah jaga anak barangkali??? amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. INSYALLAH..AKU BERNIAT NAK DOK UMAH MEMBESARKN ANAK AKU..MANA TAU LEH JADIKAN DIA PENHAFAZ AL QURAN..

      Delete