Thursday, December 29, 2011

my wishlist..

Kalau tengok status2 kawan kat fb tu..suma pakat2 dah pikir azam tahun baru.tp tahun ni aku rasa macam malas nak ada azam2..sebab azam tu seblum masuk tahun baru je..tepat 1 januari..sure aku dah lupakan azam2 aku tu.so tahun ni..aku cuma ada harapan je..

1. dimurahkan rezeki..
2. dapat dok sebumbung ngan en husband..
3. dapat keje yang lebih membanggakan..
3. pandai masak..
4. berbadan 2..
5. lebih cantik..

ni la harapan2 aku.aku xmintak lebih n merapu2..aku cuma berharap yg 5 ni je...


SELAMAT TAHUN BARU KAWAN2..SAYA DOAKAN YANG BAIK2 SAJA UNTUK ANDA SEMUA...

2 comments:

  1. doakan aku capai sama dengan wish hang yg no 3 tu pleaseeeeeeeeee!!

    dan aku doakan semua hajat2 hang ni akan tercapai espcially yg no 5 tu even mcm ssh nk diterima wakakaka

    ReplyDelete
  2. hahahaa..slalu benda2 cmtu ssh nak terima kan.ok2..insyallah aku doakan skali yg no 3 tu..mari berusaha!!

    ReplyDelete