Thursday, October 27, 2011

dah nak sampai masa la wehh

dah lama aku x update entry pasal kematangan kan..yakni isu2 kawin.kekeke.bersembang ngan akak2 opis ni pasal hal2 kawin..kisah2 ngan mertua..kisah2 kecurangan..aduss...wat aku kecut perut nak kawin.jangan nolly..tggl bebrapa minggu je lagi ko nak kawin.rasanya2 gamak x klu sehari sebelum kawin aku sms si dia n bgtau yg aku xnak kawin..sebab takut.mihahahahaa...sok2 glamer kuar paper kan.ish2..benda ni aku wat main2..kang jd betui2..aku gak meroyan.

okeh..chill...nak kawin je pun..bkn nak suh gi berperang.ada apa hal kan...dok diam2..tggu masa nak sarung cincin..n tggu masa nak masuk bilik.miahahahahhaha...gatai2..(pengaruh udaloli).tapi dalam tempoh nak menunggu masa ni..kesabaran yg tinggi amat2 la diperlukan.dapat plak perangai si dia yg ala2 ketua keluarga yg garang..memang aku ni bertuah diberi kesabaran yg tinggi.pantang melawan skit..makanya..merajuk la beliau.aku lebih rela kena marah dari beliau merajuk.memang rasa menyampah nak pujuk..huhu.tp xpe..sayang punya pasal kan..ecece..

hakikatnya..aku takut+xsabar nak kawin..semoga semuanya berjalan lancar..dan semoga hubungan kami dilindungiNYA...amin..

dikesempatan ini..saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada sahabat tercinta saya..cik najwah binti abdul halim dan pasangan.semoga majlis kalian berjalan lancar..n semoga rumah tangga yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat.sedih xdapat join mjls bahagia korg.tahniah!

p/s:kawan2 blogger..jemput la bertandang ke rumah saya yer..19/11..


3 comments:

  1. pergh entry matang yg sangat bebaur matang...hahaha selamat menempuh alam perkahwinan..bab makan kenduri jiha xpa aku tolong makan kan :D

    ReplyDelete
  2. mmg menampakkan kematangan disitu...erkk....rs cm malu2 ja bc entry org2 matang ni....muahahahah

    ReplyDelete
  3. hakhakhak..matang kan..matang kan..ikhlas dr tgn aku taip suma tu.mmg aku dah matang..walaweh.ok kwn2..tolong mkn nasik kenduri utk aku..

    ReplyDelete