Friday, July 1, 2011

bila nurliyana marah..

aku ni bkn nak puji diri sendiri..tp ramai yang bgtau...nurliyana binti bahari ni seorang yang baik..seorg yg lemah lembut..suka senyum..xpandai marah.ok..terima kasih ngan pujian itu suma.tp kan..apa gunanya sifat baik tu..andai kata kepala aku dipijak oleh manusia2 yang xcukup akai ni..ok la..aku xmintak balasan di atas kebaikan tu suma..tp kan..apa patut aku buat??..bila jadi baik,orang xnak dengar kata..buat kita macam orang bodoh..tp klu tegas sangat..orang jadi meluat..sumpah seranah aku..kutuk2 aku kat belakang.aku xsuka bila ada orang benci aku..rasa sedih dowh klu tau ada orang benci aku.seboleh mgkn..aku xnak cari pasal ngan sesapa..kan bagus klu hidup kat dunia ni sama2 jaga perasaan..sama2 hormat menghormati..xboleh ker manusia2 sekalian??

apasal aku mengamuk xtentu pasal ni..haiya..al kisahnya budak2 kolej aku ni xmo dengar kata..tu je..tp aku dah ok dah..dah redha dah ngan lumrah hidup ni..buat pe la aku nak semakkn kepala aku ngan perangai mereka2 yg xcukup akai tu kan..

ok adios..

5 comments:

  1. conlusionnya kan keja cam kita neh yg hari2 hadap budak2 yang konon belagak bijak tu mmg xleh bagi muka..biar la depa xsuka pon asal tak sakit hati kemudianya..nak aku bagi contoh ayat aku sembur budak college aku aritu??wakaka

    ReplyDelete
  2. wakakaka..nak. nak... ayat ape? (eh aku dah mencelah..diam ah joyah!)

    noly, sama la kita. tak penah marah pun before. tapi sekarang hari-hari da wajib marah. dan tak suka betul semua tu kan?):

    ReplyDelete
  3. kahkah besedia ye nk bca..

    "patut la tak grad-grad, tak faham-faham"!!

    tu ja sekian terima kaseh :'))

    ReplyDelete
  4. hahahahaha! pizah, aku sukaaaaaa ayat ko.. bedesing telinga dan menitik airmata kot dengar??!!

    ReplyDelete
  5. xsangka keje kita ni wat kita jadi kejam kan..huhuhu

    ReplyDelete