Sunday, May 8, 2011

Finally...

Alhamdulillah...benda yg selama ni membelenggu diri aku bertahun2..akhirnya berakhir gak semalam.kalau sebelum ni aku dicop sebagai warganegara yg xbertggungjwab..akhirnya aku dah boleh menarik lafaz lega.xde sesapa akan marah aku dah terutama abang aku..dan tiba2 aku dapat merasakan yang aku ni antara manusia2 yang dah cukup matang.huu...

TAHNIAH NURLIYANA..kerana anda sudah berjaya mendaftar sebagai pengundi.so arap2..pilihanraya akan datang..ko boleh la sama2 beratur ngan rakyat Malaysia yang lain..utk mengundi calon pilihan ko..hahhaa..







3 comments:

  1. hahahaha!~ye, ko baru nk m'undi utk kali 1st manakala aku dh nk msuk 2nd time =P

    ReplyDelete
  2. kekeke..excited nih nak mengundi..

    ReplyDelete
  3. ya undilah kak limah pada pilihan raya akan datang nanti wakkaka..semoga ngn undi hg yg satu tu kemenangan akan berpihak pada mereka2 yang layak :)

    ReplyDelete