Saturday, January 8, 2011

Mau jadi macam mereka!

Alhamdulilah..sampai jugak kita ke tahun 2011.memang umur kita makin bertambah..tapi hakikatnya..usia kita makin berkurang.masuk2 tahun baru ni..mcm2 perkembangan kwan2 aku dpt tgk.dr yg muka cam mat rempit..skrg dah jd lect pun.dr yg berperangai cam buaya darat...dah nak jadi daddy pun.dr seorang playgirl..dah jadi mommy pun.dr seorang kawan yg xsuka cite pasal kawin..dah jadi bini ke2 dah pun.hai la kawan..advance hampa suma noo...

actually apa yg aku dah dpt setakat ni ek..
  1. kerjaya: hurm..ok la..menepati kos aku masa kat u.walaupun blum berpuas hati ngan apa yg aku dapat..tp sekurang2nya aku xmenganggur.
  2. aset: buat masa ni..harta paling bernilai bg aku..kereta comelku la..hasil dari penat lelah aku tahan nafsu dr beli mcm2..dapatlah kereta sebijik yang boleh bawak aku kemana aje..cuma impian lps ni rasa nak beli kereta jazz plak ah..(tah bila la leh tercapai)
  3. relationship:dah 2tahun hubungan aku ngan pakcik.alhamdulilah..selama 2tahun kenal dia..jarang ktorg gaduh..klu gaduh pun..lebih kepada gaduh2 manja.hasil dr sikap saling percaya n sefahaman we all..insyallah..akan diikatkan kepada hubungan yg sah..(tahun ni kot..keh2..
tp..walau apa pun yg terjadi..relationship aku ngan kwn2 tetap mcm dulu..dan harap2..akan kekal sampai bila2..insyallah.doakan yg terbaik utk suma kawan2 ditahun 2011 ni.

4 comments:

  1. aminnnnnn...harap2 lepas hang kawen pun sempat la curi2 masa layan aku meroyan yer =)

    ReplyDelete
  2. bgtau la tarikh cepat..bleh tanda siap2 kat kalender..huhu

    ReplyDelete
  3. ko kata muka aku mcm mat rempit??hampehhh sgguh tak patut!!!dh ehem3 lama2 dgn pakcik tuh cpt2 la ehem2 scara sah+halal...hehe!

    ReplyDelete
  4. sticky:
    insyallah..akan ku cari masa meroyan bersama muuu...ahhaa

    hanani:
    sabor2..mslhnya xde tarikh lg..huu...

    sara:
    ops2..sori2..aku xmaksudkn ko mat rempit tu.sbb ko tu mmg layak la jd lect..so no wonder la.ni yg aku maksudkn mmg muka cam mat rempit dulu..alih2 dah jd lect tu..hehhe.kagum..

    ReplyDelete