Wednesday, October 27, 2010

Pendiam kah aku??

semalam pizah tanya aku..nape dah jarang update blog..dah hilang minat ker nak berblogging?hehe..susah sebenanrnya nak jawab soklan tu.aku sendiri xpaham ngan mood aku skrg ni..asyik hilang je..xpun kdg2 dtg perangai baran tu.asyik rasa nak marah..nak merajuk..xtau la knp.sampaikn 'pakcik' pun dah tanya..nape asyik nak marah2 je skrg ni..ahh..xtau la nape pakcik ooii..dan yg lagi teruk..perangai buruk aku ni,bkn kena kat 'pakcik' je..kadang2 ngan kwn2 pun aku rasa nak majuk..org tu mula xlayan aku..dah aku mula pikir yg bkn2..anggap si dia dah lupakan aku bila dah ada ehem2..apa kehel tah..padahal normal la tu..setiap org akan lalui fasa2 yg baru..xkan setiap masa nak layan ko noly!

pg ni bila bukak blog2 kengkawan yg lain..aku terpikir sekejap..mana la dtg idea2 diorg ni nak menulis mcm2 cite yg best2 ni kan..agaknya..kehidupan diorg sentiasa ada hiburan yg buat diorg happy..bnyk story nak sharekn..n klu tgk kisah hidup aku..ari2 melalui proses n kisah yg sama.apa la sgt story yg aku nak sharekn kan.ataupun..blog ni xsesuai utk manusia yg pendiam mcm aku.klu dah nama pendiam..nak berckp or menulis pasal apa pun xtau..huuu...hmm..betul la..hobi menulis ni xsesuai ngan aku..baik aku teruskn berdiam...hmm..kena cari hobi lain ni..

p/s: pendiamkah aku??

8 comments:

  1. pendiam??hehehe klu hg xtensen ngn kerja hg aku rasa aku dh sembur cukup2 dh ngn statement pendiam hg tu!!

    aku ni ada rupa2 peramah ka???ish hg ramah lagi dari aku kot..;)

    ReplyDelete
  2. haha..nsib baik kan..klu x teruk aku kena maki hamun ngan hg.cmtu aku kena slalu wat2 tensen la..xde la kena maki2...kah2,....

    aku peramah ngan kawan2 baik je weh...ngan org lain mana ada...

    ReplyDelete
  3. apa yg dh belaku jgn dikenang..hidup ni masih pjg lg, pkirkn masa depan lg baek...

    p/s: think +ve, even kdg2 i pon think -ve..hehhe

    ReplyDelete
  4. agaknya yg lahir bulan februri terer bab2 menuleh ni..tambah cik kertas lekat..keh2...
    noli adakh anda pendiam???musykil2 :P

    ReplyDelete
  5. Ko ni mcm nk period je...Ini namanya PMS..If org p'diam la slalunya byk idea sbb ia tak diluahkan pd org tp lbh kpd bentuk tulisan...

    ReplyDelete
  6. Miaainis:
    hee..thanks for ur advice..tu ler..kdg2 dah cuba berpikir positif..tp dtg jugak pikiran negetif tu..xleh nak halau..hee..

    mini cooper:
    haha..xtau la..tp mmg tulisan cik ketas melekit tu powerrr..haha..

    sara maya:
    bkn la sara..klu nak period..aku leh handle lg emosi aku..tp yg ni..melibatkn life aku hari2..tu yg jd emo semacam.insyallah..aku cuba handle perasaan ni..supaya xterbawa2 hingga melarat n effect everything...

    ReplyDelete
  7. noli...jgn la cr hobi len...kalo ang rs ang pendiam...hmmm...(diam???? sket la)..hahah...jgn r bnti menulis....coz kalo x lg la org x tau apa yg terbuku di hatimu cik noly.....

    ReplyDelete
  8. mirakuru:
    aku nak jd cam hg..jd misteri..iar org xtau apa ada dlm hati aku..keh2..

    ReplyDelete